Nekad Arabtaxin | Medlem ansökning s_patron12

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arabtaxin

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamdi

Vad är ditt discord namn? arabtaxin

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Serrano 29 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pengarmotiverad, intelligent, diskret

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Tony Serrano är en man från Kolombien som redan vid tidigålder fick delta i knarkhandeln då ekonomin inte såg bra ut i den favelan som han växte upp i, Tony gjorde bra ifrån sig redan vid ung ålder detta ledde till att han hade allt en knarkhandlare kunde drömma sig om när han kom in i vuxenålder, allt från brudar till pengar och makt. Men allt som han hade byggt upp försvann vid 19 års åldern efter 6 polisinsatser stormade alla hans byggnader där han förvarade sitt knark och vapen. Men Tony var redan 3 steg före då han hade smygit på ett tranportfartyg som importerade salt till Unive City, han har nu bott i Unive City i 10 år och det är dags för han att starta om på nytt och se till att inte göra samma misstag igen. 2025: Året är sent 2025 och Tony Serrano har byggt upp ett nätverk samt kontakter med folk, Tony har även hittat sitt nya gäng DTV som blev hans familj och tillsammans med DTV så utförde han allt från mord till drog producering däremot skulle allt falla ner igen som det gjorde för 10 år tidigare. Tony och Bosse, en grabb i tonys säng vart efterföljda av deras motståndare och efterföljandet sluta med att bosse blev skjuten i huvudet och av ilska samt reaktion så skjöt tony en av killarna som sköt bosse, pågrund av Unive Citys skarpa tro inom religionen så vart Tony utvisad av migrationsverket men nu är Tony välkommen tillbaka och han ska se till att skärpa sig extra noga nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Planen för mig är att köpa tillbaka min roll och fortsätta rollspela som kriminell på servern och jag kommer göra allt för att säkerställa en hög-rp nivå där det inte bara handlar om att skjuta men även bjuda på en social och realistisk rp för att det ska bli så roligt och spännande för alla parter under scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte enbart spelar för att vinna under scenarion, det är inte alltid kull att förlora föremål som man jobbat upp men ibland får man acceptera läget då det alltid kommer finnas en chans att vinna tillbaka det du har förlorat

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag vart bannad för FearRP och till lärdom så ska jag nu ta ett snack med en staff då det har visat sig att även om jag rollspelat på andra servrar tidigare så har man andra synpunkter på hur regler går till här på unive och genom att snacka med en staff så undviker jag att göra regelbrott av misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt Förnuft, Social RP, Fear RP, och metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-01-13. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka