Accepterad moewgli | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moewgli

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi Svensson

Vad är ditt discord namn? realmoewgli

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Montana, 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Schysst, Respekt Full, Snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Tony Montana. Han är 22 år gammal och kommer från Syrien. Han har haft en tuff uppväxt i Syrien men när han flyttade till Sverige så var han 15 år och började snabbt dra in sig i gatan med hjälp av hans kusiner som hade bott här ett tag. Tony hade mycket problem på gatorna i sina år både för misshandel, rån. De var inget med polisen men bara med de kriminella personerna, de är alltid redo att ta liv. Tony är ganska känslokall och visar inte mycket känslor som en "ortengrabb". Han tror väldigt mycket på sig själv och är väldigt självständig. Abdi är religiös men det stoppar inte han från att vara kriminell och hålla på med droger. Dagen efter han fyllde 17 blev Tony catchad utanför coop med att vara hög även att ha haft på sig en mindre mängd THC. Polisen hittade ej drogerna på han, men körde in på polisstationen och gjorde ett pisseprov som tyder på att han har tagit THC. Polisen körde hem Tony till hans vårdnadshavare och blev bältad där hemma. Sen dess blev har Tony haft en väldigt stor skräck för poliser utanför coop. Tony har varit i olika städer förut och har inte hittat den rätta än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På en RP-server kan jag påverka genom att skapa bra karaktärer, komma med kreativa ideer och hjälpa andra spelare. Jag kan göra spelet mer spännande genom att vara aktiv, stötta gemenskapen och följa reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att det bara inte är jag som ska göra något eller komma fram det betyder att jag ska låta andra vinna och hjälpa andra att vinna. ( du kan förlora ett ett scenario och låta dom andra vinna de) låt båda parterna ha de roligt och kunna förlora samt vinna på bra sätt. RPn ska vara rolig för alla basicly.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för typ några år sen när jag körde på unive de va typ 2022/2023 då bröt jag mot Regln RDM, och Powergaming och fick ban för de och det ångra jag men jag har förbättras mycket och kmr aldrig bryta mot nån regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. fearp - Det står för att du måste värna om ditt liv i livshotande situationer där du till exempel får vapen, kniv eller nått hotande emt dig. 2. Metagaming - Det står för att man inte får ta information ifrån ooc till ingame. Vilket som discord, sms, ringa eller vad som, all information din karaktär ska få veta, är det han hör och ser ingame. Powergaming 1. är att du exmpel kör på berg elr kör in i ett träd i 200km/h utan att rpa på sina skador och bara åker iväg som inget har hänt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en grabb som är positiv och som gillar lira fivem och hänga med vänner. :)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka