Nekad tn65 | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PN14

Aktiv Medlem
Meddelanden
894
Reaction score
105
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Vad heter du på discord? PN14#1177

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela dagarna på sommarlovet och på skoldagar 15:00-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? WL 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Fortsätta med det jag gör och använda servervakten för mest poliser för jag rpar som krim och gjort mycket misstag i början men börjar luta mig mot rätta sidan. Och som krim har jag sett poliser göra fel ibland inte stora men fel. Folk tror att bara för att man är polis gör man inte bara rätt. Sen kicka mina vänner för halv ooc hela tiden för att dem pratar det ibland. Sen får man mer respekt och folk lyssnar på en mer om man är servervakt. Sen tror jag att jag kommer hänga med mer servervakter och titta på hur dem gör har kollat mycket på Morkil och ser hur han gör det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Efter spelandes i över 300h på just unive. Vill jag visa hur loyal och hur mycket jag älskar denna server och att mina misstag på servern inte är för att förstöra är mest att jag tänkte fel och det. Sen i krim världen finns det många servervakter. Så det skulle behövas att ha det mot varandra mer att jag använder min mot poliser som failrpar och halv ooc. Sen är det ett steg närmare till support vilket jag skulle vilja bli. Sen är det lite kaos ibland då man behöver rätta till det. Vilket är också en viktig sak i servervakt rollen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ska inte få bort lallarna utan hjälpa dem att komma igång med rpn men om dem är här endast för lall då kan jag få bort dem. Sen göra det lite enklare för supports i små ärenden men om ärendet är stort kommer jag kontakta support såklart. Sen minska halv ooc enormt mycket. Jag lovar inte att jag kommer lyckas men jag gör så gott jag kan. För det är svårt att klara dessa mål ensam därför gör jag det tillsammans med dem andra nya servervakterna.

Varför ska just du bli servervakt? Desto mer lojala servervakter desto bättre server. Jag tror ju inte direkt att jag är den bästa för detta alla på servern. Men jag tycker jag skulle vilja testa jobbet och se om jag passar. Jag är ganska mogen i min ålder och hänger mest med 07 och 06. Sen med en 09. Sen kommer jag kunna lära mig mycket om commands och när och hur man använder dem. Sen om något händer med servern att den stängs ner eller något sånt. Tror jag att jag kommer göra en egen server eller så slutar jag med fiveM.

Varför vill du bli servervakt? Är boss för ett gäng som är jätte lalligt där vi aldrig skärper till oss och måste börja jobba och inte bara vara i piren och sälja bilar. Jag kommer göra om gänget och sparka många från gänget och ta in erfarna bra rpare. Nu är gänget inte bra men det betyder ju inte att man ska ge upp om gänget. Det är mitt nya mål att göra gänget till en av de största i stan. Som alla vet om och vill gå med i och ha roligt. Det är en dröm men jag ska förverka den.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan lite om det dem jag kommer använda mest är /revive (id) /kick (id) (anledning) /toggleid /noclip om vi kan använda det /dv ett fordon och /svban (id) (anledning).

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, lite missförstånd och misstag. Men allt är löst som tur. Och jag har fortfarande ångest av vissa av dessa bans men jag har pratat med philip och han har förstått mig och gett mig en 2a chans. Combatloggin i ett rån, det var inte för att jag ville bli av med något det var för att jag blev lite så där trött och orkade inte med någonting så jag F8 quit. Men nu om jag känner så kollar jag på youtube istället.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka