Nekad Trappy/Eliaz | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eliazzz

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eliaz

Vad heter du på discord? trappy2001

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a337950

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv cirkus 5 timmar om dagen om det inte är skola/match, så jag är relativt aktiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började igen 25de juni

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) "Första bannen är felaktig vilket jag tog med philip efter det skedde" https://ibb.co/nQMRVdj

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt ska vi se till att folk sköter basic reglerna och inte bryter dem samt att vi ska Identifiera och hantera problem som troll spelare, och folk som te.x streamsnipar, eller andra former av störande beteenden mot våra spelare, detta är såklart saker vi inte tollererar och inget vi vill ha på Unive Roleplay Vi som servervakter gör INTE staffarbete utan vi tar bort de som gör fel i te.x scenarios o liknande. Te.x Skulle jag se nån lalla på torget eller liknande kan jag kicka eller svbanna den spelaren

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta för våra staffs och få lallandet och minska drasktiskt, Detta är nåt jag tsm med andra servervakter kan åstakomma om vi visar engagemang och faktiskt har ett öga på vad spelare i våran omgivning gör, Sen kan jag unives regler bra och kan därmed hjälpa folk som gör fel så det för hoppningsvis inte sker igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man använder sina perm för egen vinning, Tex att du kickar folk om dom har bättre position i ett scenario för att du inte ska förlora det, Eller att man gör allt för att vinna med sina perms

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad under de senaste 30 dagarna och den är ej felaktig (2024-11-14).

Du får ansöka igen 2024-12-14.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka