Inaktuell tmg.gaming1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zaxon1

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? bosse

Ditt discordnamn: bosse22

Ange ditt födelsedatum 11 November 2008

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag borde bli staff för att jag är en bra och erfaren staff jag var staff för nån vecka sen men vart av med den pgv jag krashade och 320 ansåg att jag loggade. men jag kommer vara en aktiv staff. när jag var staff så rpa jag lite då och då. men får jag chansen denna gång kommer jag inte att rpa något alls och istället specca och ta reports. skulle verkligen betyda mycket att få chansen att bli staff igen då jag kände mig inte så klar som staff sist var de i några dagar bara. jag är samt en erfaren spelare på unvie och vet vart det händer grejer och kan alla regler. jag tror att jag skulle passa bra in i staff teamet. vill verkligen få en till chans som staff. jag är samt rätt så mogen av mig skulle jag vilja säga.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att de skjuts för mycket, det kanske är många som säger det men jag vet faktist hur man ska lösa problemet vilket jag förklarar under. jag tycker samt att de är många som inte följer alla regler jag vill verkligen få en chans till och visa att jag är bra för staff teamet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag vet vart de skottas och jag vet alla regler. jag vill bevisa att jag kan vara bra för staff teamet. dom som inte följer reglerna man kan ge en varning eller banna. jag kommer inte låta något glida antingen en grov varning eller ban beror på vad man gör jag kommer inte lalla kommer vara en bra och seriös staff.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man lallar inte man respektarar alla lika oavsätt vad. jag tycker det är riktigt viktigt att agera professionellt. man ska inte ta något undantag och banna för det är t.e.x äns vän eller liknande. man ska vara rättvis. men ska inte tycka att man har makt bara för man är staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer vara inne ca 3-4 timmar om dagen mer på helger o fredagar

Hur länge har du spelat på Unive? jag började 2022 men har tagit lite pauser då och då.

Har du tidigare erfarenheter som staff? japp

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? beredd på allt! mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka