- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? alex
Ditt discordnamn: zqzqzqzqzqzqzq
Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008
Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för att jag har spelat på Unive aa typ i 4 år då hela denna tiden varit så himla kul. Sen jag började på Unive har jag alltid sett upp till staff teamet för när man var ny så var det som att staff är kungar. Jag vill nu utveckla mig själv i detta staffteam för att vara en förebild. Om jag skulle bli staff skulle jag ha bra bemötande i ärenden, skulle låta dem tala ut vad dem har för problem och sedan lösa det på något sätt, är det en motparnet och en partner som har lite problem i deras rp och är smått sura på varandra så kommer jag sköta det snyggt be en i taget prata och göra det på ett lugnt sätt istället för att ta in deras kompisar och så blir det värsta hetsiga argumentationerna i support. Jag vill som staff bli omtyckt, inte vara någon hetsig som bara försnabbar ärenden och inte tar tiden och lyssnar, jag vill göra gott för alla och ta rätt återgärder på rätt regelbrott.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jo men de jag inte tycker funkar på unive är rpandet. Visst de finns många spelare som har bra rp och sånt men de finns många lallare på servern som är inne och förstör för hela servern med deras lallare. Det är inte okej att folk ska sitta och vdma/rdma massa folk. Jag kommer att ändra på det. En sak ja inte heller tycker funkar är social rpn. Helt ärligt unive saknar sociala rp (säger inte alla) Men de flesta gör faktiskt de. Vissa folk ser unive som en 100kordie server där man köper krim för att sedan gå in och skjuta sedan lägga upp montage på servern helt patetiskt helt ärligt. Att man har så tråkigt liv att gå in på en rollspel server och förstöra för den och lägga upp montage pinsamt beteende. Jag vill också fixa rpandet med bilar i staden. Visst man kanske kör lite snabbare än vad man får på moterävgarna men att köra förbi torget i 400km är riktigt dålig rp. Man tänker inte på att de finns stor risk att råka vdma folk. Sen så måste folk börja förstå att regler är till för att följa inte för att bryta,
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag och staff teamet skulle ta tag i detta via att skriva ut att man ej ska lalla på allmänna platser, och från kriminella sidan tex e cop, clogg eller /die då kan man hålla ett möte eller skriva ut att det är ej acceptabelt och att inga ska gö detta och om nån gö detta så kommer grova återgärder att tas.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? som staff för att visa att man är kompetent och driven så ingen tycker att du är inkompetent och inte driven eller otrevlig för om man är staff så ska man vara trevliga mot alla som man bemöter, för att vara staff man ska agera professionellt via att ha en lugn ton, snacka snällt mot varandra (vara trevlig mot dem man bemöter) och att visa att man är mogen och kompetent som staff.
Jag tycker det är väldigt viktigt att agera professionellt som staff för då kan man visa att man är en bra staff och vet vad man ska göra för om man inte vet vad man ska göra då blir det inte bra (asså reglerna om nån begår reglebrott).
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 16:30 - 22:00
Tisdag: 16:20 - 21:00
Onsdag: 19:30 - 02:30
Torsdag: 17:20 - 21:00
Fredag: 22:20 - 03:00
Lördag 21:00 - 07:00
Söndag 19:30 - 23:00
Hur länge har du spelat på Unive? 4 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej som sagt har spelat i 4 år nu och vet nästan allt och har också då varit staff inan så vet mycket om dom olika områden
Ditt discordnamn: zqzqzqzqzqzqzq
Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008
Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för att jag har spelat på Unive aa typ i 4 år då hela denna tiden varit så himla kul. Sen jag började på Unive har jag alltid sett upp till staff teamet för när man var ny så var det som att staff är kungar. Jag vill nu utveckla mig själv i detta staffteam för att vara en förebild. Om jag skulle bli staff skulle jag ha bra bemötande i ärenden, skulle låta dem tala ut vad dem har för problem och sedan lösa det på något sätt, är det en motparnet och en partner som har lite problem i deras rp och är smått sura på varandra så kommer jag sköta det snyggt be en i taget prata och göra det på ett lugnt sätt istället för att ta in deras kompisar och så blir det värsta hetsiga argumentationerna i support. Jag vill som staff bli omtyckt, inte vara någon hetsig som bara försnabbar ärenden och inte tar tiden och lyssnar, jag vill göra gott för alla och ta rätt återgärder på rätt regelbrott.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jo men de jag inte tycker funkar på unive är rpandet. Visst de finns många spelare som har bra rp och sånt men de finns många lallare på servern som är inne och förstör för hela servern med deras lallare. Det är inte okej att folk ska sitta och vdma/rdma massa folk. Jag kommer att ändra på det. En sak ja inte heller tycker funkar är social rpn. Helt ärligt unive saknar sociala rp (säger inte alla) Men de flesta gör faktiskt de. Vissa folk ser unive som en 100kordie server där man köper krim för att sedan gå in och skjuta sedan lägga upp montage på servern helt patetiskt helt ärligt. Att man har så tråkigt liv att gå in på en rollspel server och förstöra för den och lägga upp montage pinsamt beteende. Jag vill också fixa rpandet med bilar i staden. Visst man kanske kör lite snabbare än vad man får på moterävgarna men att köra förbi torget i 400km är riktigt dålig rp. Man tänker inte på att de finns stor risk att råka vdma folk. Sen så måste folk börja förstå att regler är till för att följa inte för att bryta,
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag och staff teamet skulle ta tag i detta via att skriva ut att man ej ska lalla på allmänna platser, och från kriminella sidan tex e cop, clogg eller /die då kan man hålla ett möte eller skriva ut att det är ej acceptabelt och att inga ska gö detta och om nån gö detta så kommer grova återgärder att tas.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? som staff för att visa att man är kompetent och driven så ingen tycker att du är inkompetent och inte driven eller otrevlig för om man är staff så ska man vara trevliga mot alla som man bemöter, för att vara staff man ska agera professionellt via att ha en lugn ton, snacka snällt mot varandra (vara trevlig mot dem man bemöter) och att visa att man är mogen och kompetent som staff.
Jag tycker det är väldigt viktigt att agera professionellt som staff för då kan man visa att man är en bra staff och vet vad man ska göra för om man inte vet vad man ska göra då blir det inte bra (asså reglerna om nån begår reglebrott).
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 16:30 - 22:00
Tisdag: 16:20 - 21:00
Onsdag: 19:30 - 02:30
Torsdag: 17:20 - 21:00
Fredag: 22:20 - 03:00
Lördag 21:00 - 07:00
Söndag 19:30 - 23:00
Hur länge har du spelat på Unive? 4 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? ja
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej som sagt har spelat i 4 år nu och vet nästan allt och har också då varit staff inan så vet mycket om dom olika områden