Accepterad tjohej01 | Medlem ansökning [LiamSwe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjohej01

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? carl

Vad är ditt discord namn? Burken51

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Svenson han är född 2002

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali äxte upp i en förort och hängde med kriminella personer som inte gjorde så bra grejer som t.ex. drog handel, vapen och mycket mer. Han började hänga mer och mer med dom här personerna. Allt kriminellt började när han var 15 år och dom andra som han hängde med var lite äldre än han. Så dom frågade om han vill tjäna lite extra pengar. Då sa Ali ja och han gjorde små jobb som t.ex. hämta vapen leveranser och sålde lite droger till dom och fixade ny kunder till dom. Efter ett tag så växte dom kriminella sakerna mer och mer och Han älskade pengar och ville göra mer och mer men han viste inte hur han skulle göra mer pengar. Så han började med det dom andra höll på med alltså droger, vapen på en grov nivå denna gång. Det var här polisen började lägga märket till honom och han fick bara mer och mer problem med polisen. så en dag så skulle han hämta en vapen leverans och allt gick som planerat men när vanerna var hämtade så kom polisen och tog han på bar gärning och han åkte in på grovt vapen brott i 2 år. Efter han kommer ute ur fängelset och börjar med samma saker och hänger med samma personer och till slut vart han en av dom och dom började arbeta tillsammans och det blir bara värre och värre och efter det så börjar jag rpa på karaktären. Ali har planer att fortsätta med samma saker men när han börjar få mycket pengar så kommer han att börja köpa impoter och han vill ha mer pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hög rp nivå och en aktiv medlem som gör dels roliga scenario med båda parterna. Jag kommer också försöka hjälpa nya på serven och göra så att dom känner sig trygga inom rp och så att dom också ska lära sig. Jag ska göra roliga scenario och inte han något lallande i mina scenario. Jag kan göra utföra roll spel på ett realistisk sätt och kommer göra mitt bästa med att göra det. Jag är bra på att göra så att jag kan variera mitt rollspel om jag vill t.ex. göra en kriminell karaktär då jag rpa så som en kriminell person skulle göra. Men om jag vill rpa som en gubbe som jobbar på merkonomen så rpa som en gammal man som gillar snus och kaffe och har en mörk ton på rösten och lite gallen med aggressions problem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man spelar för båda parterna. Man ska helt enkelt spela för att kunna förlora några scenario. Man ska inte spela för makt och pengar. Det vara allt från att man krokar med en bil och inte rpa på skadorna eller att man väljer att inte rpa på någon som skriver /me eller något liknade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt för länge sedan kommer inte ihåg exakt var det va

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming kan vara när man kraschar med en bil och inte rpa på skadorna . Combat logging det kan vara t.ex. när man loggar vid ett scenario VDM är när man kör på någon så att dom blir skadade eller att dom dör man använder sitt fordom som ett vapen RDM är när man dödar utan någon andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? kommer vara en aktiv spelare som gör många roliga scenario sedan kommer jag ha social rp och vill bidra för Community

Vidare till muntlig intervju av @Momo ,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka