Nekad mans pete | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mans pete

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mans10.

Vad är ditt discord namn? mans10.

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: hennrik karlson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön seriös grabbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter hennrik han är 26 år och har haft en väldigt tuff bakgrund. Hans pappa dog i en bilolycka när han bara var 2 år och hans mamma håller på och spela bort pengar så det blev tufft för hennrik. hennrik började att skippa skolan mer och mer och började även med att sno från små butiker och göra mindre rån som att råna personer. När hennrik mamma fick reda på detta blev han utsparkad ur sin familj. Han började träffa fel personer och hänga med fel personer vilket ledde till att han skulle fixa knark och vapen åt dom äldre redan när han var 12 år. En dag så träffa han en kompis som heter lars dom blev bra vänner och gjorde dummheter tillsammans. Dom fick sitt första vapen när dom var 14 år och gjorde sitt första beväpnade rån vid 14 års åldern också. FRAMTIDSPLANER nu vill han ta sig mer in in i det hela och göra större saker eller leva ett fridfullt liv på ett normalt jobb. hennrik älskar att vara med lars och köra bil för det är hans passion alltså med bilar. hennrik kommer att göra roliga saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med stor del till social rp men även roliga och långa scenarion. Jag kan även bidra med att höja rp nivån på servern och så kan jag även hjälpa t.e.x nya spelare till servern att få ett så bra och moget rp som möjligt. Jag bidrar även med att om något regelbrott sker så skickar jag en helper eller en report direkt för att underlätta för er staffs att få bort så mycket fuffens från servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i FiveM betyder att du ibland låter andra vinna så att scenariot blir roligare och mer realistiskt för alla. och när du gör de får alla en bra stund med varan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit bannad för suntförnuft

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, rdm när du dödar någon utan anledning eller ett tidigare senario, Vdm använder din bil som ett vapen, metagaming du tar information utanför spelet och använder det ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på servern utan medlem och fått många komplimanger att de varit roligt att vara med mig och att min rp är bra

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.

Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka