Nekad tjobror423 | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjobror423

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ditt discord namn: tp_404

Ditt Hex-ID: steam:110000136de4f93

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och ban

Vem/vilka tog beslutet? Korpen

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag rånade en kille på allmän plats vid piren garaget. Dem sa att jag inte hade kriminell roll.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt pågrund av att jag och personen jag rånade var helt själva vid garaget och innan detta hände så körde jag o min vän runt för att se om det fanns andra folk vid piren när jag skulle råna honom. Jag förstår om detta kan ansesom en allmän plats och det kan har varit jag som har gjort fel. Jag förstår detta och kommer inte göra om det även om jag tyckte att platsen var tillräkligt bra för ett rån. Jag ansåg detta för jag själv har blivit rånad vid piren garagetMen jag ska inte göra det bara för att jag har blivit det, jag skulle ghort /help och frågat helpers om det var lämpligt.I bannen så stog det att jag inte hade krim roll, men detta hadde jag och har bevis på att under rånet så hade jag krim roll. Jag hade krim rollen både på discorden och ingame. Så detta har mods någ kollat fel på. Kan nog vara att demtvå felaktiga bansen dem gjorde blev knas och krim rollen kanske sågs fel när dem gjorde den riktiga bannen som lagts och misstagit tiderna när och efter dettas hände. Och därför skrev dem att jag inte hade krimroll. För när jag gjorde en ban överklagelse igår så stog det att jag hade 2 stycken felaktiga bans som handlade om att dem inte visste om att jag hade krim roll eller inte. Så jag tror att dem har misstagit denna bannen och denna indragen kriminell rollen med mina 2 gamla felaktiga bans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://media.discordapp.net/attach...t=webp&quality=lossless&width=1440&height=454

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka