Accepterad Rydizen | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rydizen

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ditt discord namn: rydizen

Ditt Hex-ID: steam:11000011a3b0097

Vad för typ av beslut gäller det? krim-utan-krim, combatlogg.

Vem/vilka tog beslutet? isse9

Varför tror du själv att beslutet togs? Lätt att missa min krim-roll, alternativt att isse9 inte kollade Unive discord-servern. Rollen finns ju där :)

Hur är beslutet felaktigt? "Krim-utan-krim"... fast jag har ju krim. Jag var ute på en båt, därefter från ingenstans hör jag en röst, kan inte riktigt höra exakt vad som sägs, för det är typ spanjorer som snackar / gapar på spanska, inte så lätt att höra. Lite oklart vad som sägs, men jag blir såklart livrädd att det är någon utanför eller att jag teleporteras till en vanlig spelare's famn (att han bär mig). Detta har hänt flertal gånger, att en spelare från ingenstans börjar bära mig och vi sitter I en bil etc, en bugg ni borde kika på. Jag loggar iaf, hursomhelst nu I efterhand var det nog en admin som försökte ta kontakt. Dock så är definitionen på combatlogg följande: "Innebär att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario. Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det COMBAT LOGGING.". Det var ju bara jag där ute (inget pågående scenario, bara NPCs som var döda?), plus att jag själv var inte död. så combat logg är inte riktigt applicerbart här..

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Krim plus Medlem roll finns tillgängligt I Unive discord, är också med I Unive's "Krim Discord" server. Om ni klickar på min profil så ser ni mina roller. Står även I nya portfalen "⚠️ 0 Aktiva varningar 🚫 0 Aktiva avstängningar" men ändå kan jag inte gå in på servern? Samt att jag är nära att bli avstängd? "Du är nära att bli avstängd. Var försiktig."? Tack på förhand.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

@ZevenDot3 det verkar som isse.9 blivit avstängd som helper och på hela servern, kan du "ta över" ärendet? Tack på förhand.1782394066684.png

Tillbaka