Shortlist tjobree | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

tjobree

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Brolin

Ditt discordnamn: tjobree2

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är en mogen person som tar detta arbete seriöst gemfört med andra. Är väldigt snäll som person så kommer vara en bra förebild som staff för andra. Jag kommer underlätta för modsen och dom högre uppsatta både ingame dc, och på forumet beroende på vilket ansvarigs område jag får bli när jag är support. Jag har bra efarenhet inom staff området så jag vet vad jag håller på med, vissa andra har ingen efarenhet så det är en plus poäng från mitt håll.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det mesta fungerar men ett problem är att ganska många fuskar på servern och det är ett stort problem för servern och alla måste hjälpas åt att få bort dom!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska specca mycket kriminella som skjuter och kolla ifall dom är skumma när dom skjuter eller något liknade, kommunicera med mina kollegor i staff teamet och säga vilka som är skumma och hålla koll på dom mer.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara trevlig som staff och opartisk, man tar samma beslut till varje spelare ovasett om det är din vän eller inte, ska gälla samma för alla. Man ska inte abuse sin roll både ig och på discord, det är väldigt fel och ska inte ske från någon staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndag: 17:30 - 21:30
Tisdag: 17:30 - 21:30
Onsdag: 15:30 - 21:30
Torsdag: 17:20 - 21:30
Fredag: 20:00 - 01:00
Lördag 20:00 - 02:00
Söndag 19:30 - 21:30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela nyss igen men spelade för 2 års sedan väldigt lång period jag spelade

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, på flera olika servrar men det var länge sen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event, för att jag har inte gjort det innan och verkar lite svård :)

Tillbaka