Dubbelpost TiP Epi ish | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anx

Icke Medlem
Meddelanden
554
Reaction score
224
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? TiP Epi ish#4620

Vem var det som bannade dig? Znapix

Bild på banmeddelande: 460d2a0a171b51fe5e94f6c9030deafd~c5_720x720.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag gjorde powergaming i bergen och rpade inte på mina skador när jag hoppade från bergen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt i ett scenario när jag blev bannad från unive och jag fattar inte varför han inte kunde banna efter scenariot.....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Det var ingen felaktig det var jag som gjorde fel och detta kommer inte upprepas igen av mig jag kommer förbreta min rp nivå och mycket mer och alltid rpa på skador och det men detta kommer inte upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag körde på någon och sa it sorry.......

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att alltid rpa på mina skador och aldrig mer powergaima och börja bete mig och rpa på mina skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att aldrig mer göra powegaiming och jag har lärt mig att bete mig från nu och detta kommer inte hända igen......

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka