- Trådskapare
- Förbjuden
Tack bror+rep
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Tack bror+rep
Tack bror+rep
+rep skit bra ansökan, han verkar va mogen!Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy
Vad heter du på discord? Balooo#1073 smeknamn !!Balooo#1073
Ange ditt födelsedatum 23 April 2007
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag spelar på servern tillräckligt länge för att kunna ta det ansvaret. Jag älskar servern och vill därför vilja vara med och utveckla servern så den blir större och bättre. Samt har jag haft kompisar och dom har visat mig lite.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är väldigt mogen och kan hantera stress osv, får ofta att jag är en lugn person som kan hantera alla typer av människor oavsett svårigheter, Jag tycker att även ska vara det pågrund av jag är bra på hjälpa människor och besvara dess frågor och jag gillar samt när människor blir glada osv, Jag kan även skumma igenom personer och ser om dom kan reglerna eller om dom bara kanske läser dom osv, det är ju viktigt så verkligen dom kan reglerna så dom hjälper servern att utvecklas.
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor med respekt oavsett hudfärg religion och svårigheter! Jag tycker man ska definitivt kunna hantera människor med hänsyn till deras omständigheter. Om någon inte riktigt förstår något så ska man kunna omformulera samma fråga fast på ett annat sätt. Sen det viktigaste som är ganska självklart att vara trevlig och ha en lugnt röst för vissa personer kanske är jätte nervösa och då kan man t.ex ta det lugnt du kommer klara det och pusha på personen så den får självförtroende och verkligen klara det. För jag personligen vill ju släppa in så många som möjligt till medlem men dom ska ju kunna alla regler osv men jag vill hjälpa till och utveckla och göra så dom kan utveckla sitt rp men jag vill pusha på dom och göra så dom ska tycka det här är kul och inte läskigt och så
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverka genom att bidra med fler medlemmar som kan reglerna och har något dom kan bidra med. Jag kommer kolla igenom alla ansökningar så fort jag har tid samt ta muntliga intervjuer. Jag är väldigt mogen och inte rädd att prata så därför ifall jag skulle bli godkänd är jag absolut redo på att kunna ta mer muntliga ifall det finns någon som är rädd att ta muntliga. Jag har bra förståelse i svenska och är bra på läsa texter genom att förstå innebörden vart dom vill komma med sin rp nivå och vad han kan bidra med i servern. Sen självklart verkar det som ett skit roligt jobb och känner jag kan ta det ansvaret.
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker främst dom ska kunna alla grundregler men självklart alla regler men det viktigaste är sunt förnuft eftersom det är bredden på självaste rp. Sen är det viktigt för mig att dom ska kunna bidra med servern genom att bidra med hög rp hjälpa folk som inte är medlemmar och som kanske är nya. Dom ska även ha ett ansvar att kunna rp och kunna alla regler eftersom dom nya ska ha ett bra första intryck på servern och inte tycker den är en lall server för dom ser medlemmar som håller på lalla runt och inte kan reglerna. Sen är ju det bara bättre om dom kommer med förslag till servern i forumet och är med och utvecklar servern gemensamt med alla i unive.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar ska vara att kunna hantera olika situationer beroende på omständigheterna oavsett ifall det är ingame eller så. Om det är en kille som inte kan jättebra svenska som ska ta en muntlig intervju så ska jag göra allt att göra det så lätt för han: Jag hade kunnat prata långsammare och kunna förklara innebörden en extra gång ifall han inte är från Sverige{ bara ett exempel}. Mitt ansvar är även att kunna besvara alla frågor som dom har och kunna hjälpa folk i dc chatten osv. Jag vill ju släppa in så mycket folk som möjligt för utveckla servern men dom har också ett ansvar att kunna reglerna och bidra med något. Man ska kunna ta hänsyn till olika fall beroende på hur fallet ser ut och vilka omständigheter dom har så ska dom även kunna vara medlemmar lika mycket som någon utan svårigheter.
Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar kan jag minst 2 timmar nästa varje vardag ifall det inte är något engångs fall. På helgen om jag inte har någon match eller med kompisar så är det från 12.00 till 05.00 men kanske på kvällen är med kompisar. På lov hela dygnet men några timmar ör jag med kompisar eftersom jag har ett stort social umgänge utanför spel men jag kommer vara väldigt aktiv
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Kommer aldrig spela på någon annan server o aldrig gjort
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men vill gärna ha det ansvaret eftersom tror det skulle kunna passa mig
Tack kingen+rep skit bra ansökan, han verkar va mogen!
Kingen+rep
+rep från den bästa gamla traineee+Rep tror han kan vara bra medlemskaps ansvarig