Nekad Tim super | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim super

Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Swiper

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Rasmus föddes på ett sjukhus i los santos. Hans pappa var kriminell och ville inte ha något med sin nya son att göra, vilket ledde till att han försvann ur RAsmus liv. Men hans mamma stanna. Hon må har haft den minsta plånboken med inget innehåll men hon hade även det största hjärtat fullt av kärlek. Rasmus mamma slet för att han skulle ha en normal uppväxt. Han blev mobbad flera gånger men fortsatte ändå gå till skolan för att göra sin mamma stolt. År senare köpte Rasmus en lott och lyckades vinna 5 miljoner kronor, både han och hans mamma var äntligen lyckliga nu när dem kunde få mat varje dag. Men bara 2 månader senare hände någonting som skulle förändra Rasmus liv för alltid. Rasmus på väg hem från sin nya skola, han hade ett leende på sina läppar och en 100 kr sedel i sin högra hand. Han var glad för att han skulle ge den till någon som verkligen behövde det. Till slut kom han fram till dörren som ledde in till hans hus. Han öppnade den och leendet han hade haft tidigare dog snabbt. Där inne låg hans mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en hög rp nivå en rolig stämning och sen så har jag mycket erfarenhet och en hög nivå på min rp och då kommer de bli bra rp runt omkring mig så de kan jag bidra med men också en rolig stämning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? g kommer bidra till en hög rp nivå en rolig stämning och sen så har jag mycket erfarenhet och en hög nivå på min rp och då kommer de bli bra rp runt omkring mig så de kan jag bidra med men också en rolig stämning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag tex vdm, rdm, lall, suntförnuft, halv ooc och nlr

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har bra social rp

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka