- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy night club
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? Tiken_1
Hur gammal är du? 14 fyller 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år men tog en paus emellan
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet otroligt mycket! Jag vill att alla anställda ska känna sig så bekväm och trygg i sitt arbete! Jag vill ta galaxy night club till en annan nivå. Jag vill att alla medlemmar ska känna sig så välkommen till just galaxy night club
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet att styra och ställa, Och hålla alla mina anställda i så trygg miljö som möjligt, Jag har också en del erfarenheter av att vara chef. Jag har också erfarenheter inom nattklubb branschen!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan! Så det kommer bli många timmar inne varje dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Såklart!
Vad heter du IRL? Filip
Vad heter du på discord? Tiken_1
Hur gammal är du? 14 fyller 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år men tog en paus emellan
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet otroligt mycket! Jag vill att alla anställda ska känna sig så bekväm och trygg i sitt arbete! Jag vill ta galaxy night club till en annan nivå. Jag vill att alla medlemmar ska känna sig så välkommen till just galaxy night club
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenhet att styra och ställa, Och hålla alla mina anställda i så trygg miljö som möjligt, Jag har också en del erfarenheter av att vara chef. Jag har också erfarenheter inom nattklubb branschen!
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan! Så det kommer bli många timmar inne varje dag!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Såklart!