Ej Antagen Lars.svensson | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [T] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glainz

Helper
Helper
Meddelanden
361
Reaction score
13
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy

Vad heter du i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt användarnamn på discord? I12.pro

Ange ditt födelsedatum: 9 November 2007

När fick du medlemskap på Unive? Har haft medlem väldigt många gånger😅 Men jag har haft den rollen nu i ett långt tag. Ett par månader skulle jag tro!

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på nästan varenda på unive förutom brandkåren polisen och kriminalvården. Jag har erfarenhet inom kundservice både irl men även ingame. Jag är alltid Positiv och är inne och spelar varenda dag. Med tanke på min erfarenhet så tror jag att jag kan föra Galaxy långt. Jag har ju varit chef där förut. Jag vill hålla rpen nivå höga med fester varje kväll där det sker så realistiska scenarion som möjligt. Med tanke också på mina erfarenheter inom rp. Dvs cirka 5 år så tror jag att detta jobb blir enkelt:

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på många sätt. Jag kommer börja med att sätta igång arbetet så snabbt som möjligt. Jag kommer börja med att begära högre aktivitet av alla som är del av jobbet. Jag kommer själv vara aktiv och hålla upp jobbet dagligen. Det jag vill ha är bra anställda som gör bra jobb. Anställda som har helt okej tid för att kunna rpa. Jag kommer utveckla jobbet med att t.x ha möten osv. Festerna ska bli realistiska och ska kännas som en plats man kan gå till för att Festa. Jag har planer att utbilda dörrvakterna som sedan kan föra sig vidare med din utbildningen till andra. Framtiden är att det ska bli så realistiskt so möjligt. Annars blir det inte kul.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv varje dag och mest på kvällar. Jag har den tid som krävs och skolan är nu snart över så tid blir inget bekymmer.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka