Ej Antagen Sixten | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixten

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy night club

Vad heter du i verkligheten? Sixten

Vad är ditt användarnamn på discord? Zickan

Ange ditt födelsedatum: 8 September 2010

När fick du medlemskap på Unive? Skulle gissa på 2 veckor tror det är 2 veckor imorgon faktist.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på många olika ställen på andra servrar innan jag började på Unive. Jag har varit chef på mekonomen och lite bilställen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ser verkligen fram emot att fortsätta utvecklas i den här rollen och bidra till både teamets och företagets framgång. På kort sikt vill jag fokusera på att snabbt lära känna arbetsflöden, teamdynamik och de specifika målen för avdelningen. Jag tror att det är viktigt att förstå de dagliga utmaningarna för att kunna identifiera förbättringsområden och samtidigt bygga ett förtroendefullt samarbete med alla medarbetare. På lång sikt hoppas jag kunna ta på mig mer strategiska ansvarsområden, som att arbeta med att förbättra arbetsprocesser och bidra till företagets långsiktiga vision. Jag vill också skapa en kultur av kontinuerlig utveckling där alla känner att de har möjlighet att växa och bidra med sina styrkor. För mig handlar det om att bygga en stark och sammanhållen arbetsgrupp där varje individ känner sig både stöttad och utmanad att nå sin fulla potential.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja jag kommer vara väldigt mycket aktiv på helgerna och minst 1 timme varje dag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: uppfyller ej kraven för att få ansöka. (inte varit medlem i 30dagar)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka