Nekad .ths._ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.ths._

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Ditt Hex-ID: steam:1100001424808e3

Vad är din discord tagg? .ths._

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: image(1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför Philip bestämde sig för att banna mig, och det är ett enkelt svar. Det var först för att jag fuskade och sen för att jag ljög för honom i hans PM. Det var ignorant och dumt av mig att fuska från första början, sen var det omoget av mig att skriva till Philip och ljuga för honom när han redan visste sanningen i att jag hade fuskat. Jag ångrar verkligen att jag fuskade och vill verkligen komma tillbaka till unive, jag är redo att göra vad som helst och jag ber dig Philip om en till chans, vet att jag har fuckat upp förtroendet till dig helt och hållet men jag ber dig att vi kan prata om dethär och att jag kan få en till chans nu till sommaren för saknar verkligen att spela på unive och saknar unive generellt, hade varit sjukt kul att få komma tillbaka nu för har så jävla roliga minnen från förra sommaren och skulle verkligen vilja göra mer minnen med unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var delaktig i en skottlossning mot ett motståndargäng, hade nyligen skaffat fusk så bestämde mig för att testa lite olika funktioner, jag satte igång semi godmode och efter det blev jag instabannad av det nya anticheatet, efter det bestämde jag mig att skriva och ljuga för Philip om att jag inte hade fuskat och redan där var det väldigt omoget och barnsligt. Kortfattat så visste Philip redan sanningen så jag gjorde bara det värre för mig själv genom att sitta och ljuga honom rakt i ansiktet. Jag ber verkligen om ursäkt för det Philip, och jag ber även om ursäkt för att jag fuskade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban varken av Philip eller AC, jag gjorde fel och jag får stå mitt kast, detta hände för ungefär 4 månader sedan nu och jag har verkligen haft tid att reflektera över vad jag har gjort för fel och har insett hur fel det faktiskt var, det var extremt dumt att fuska från första början och det var ännu värre att sitta och ljuga för Philip. Jag ber verkligen om ursäkt och är redo att göra vad som helst för att få komma tillbaka till Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ju kört fram och tillbaka på Unive i ca 4 år så det är väldigt svårt att sitta och rabbla upp exakt alla bans jag fått, men vet att några av dem har varit små bans som varat i liksom en dag och det har varit saker som typ, pwrgaming när jag glömt rpa på skador, osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit om jag sket i pressen att fuska från första början. Jag borde ha skitit i att ens googla på ett fusk från första början, och sen borde jag absolut inte ha ljugit dig rakt i ansiktet, men som jag skrev där ovan. Jag är redo att göra vad som helst för att få komma tillbaka för jag saknar verkligen främst spelarna men också kulturen som finns på unive, saknar carmeets, saknar alla roliga rp stunder där man faktiskt suttit och garvat. Jag vet att jag har gjort fel och jag ber verkligen om ursäkt för det. Men snälla släpp tillbaka mig, är redo att vara under restriktioner, kan bli permaspeccad eller vad som. Det enda jag vill är att komma tillbaka och göra rätt för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att fuska är extremt idiotiskt och att man inte ska göra det, jag har lärt mig att aldrig ljuga för en människa som redan vet sanningen och har extremt bra koll på läget. Har lärt mig att man inte ska fuska för att det hjälper kanske för stunden men inte i längden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka