Accepterad Tholi1975 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tholi1975

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Kassmo

Vad är ditt discord namn? Tholi1975

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fred Ekman 1999-02-13 (25 år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Extrovert, Pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fred Ekman föddes den 13 februari 1999 i en liten stad där han tillbringade större delen av sin uppväxt. Han växte upp i ett hem präglat av utmaningar, framför allt i relationen med sin pappa, vilket formade honom till en självständig och målmedveten person. Vid 18 års ålder tog han det stora steget att flytta hemifrån, ivrig att skapa ett eget liv och distansera sig från det som tyngde honom. Fred började arbeta som byggare direkt efter skolan, ett yrke som gav honom både trygghet och praktiska färdigheter. Samtidigt insåg han värdet av att bredda sina kunskaper och utbildade sig till både mekaniker och försäljare. Kombinationen av teknisk kunskap och förmågan att prata med människor har blivit hans största styrka. Han är en social och pratglad person som trivs i sällskap med sina vänner, där han alltid är den som skapar en avslappnad och trevlig stämning. Nu står Fred inför ett nytt kapitel i livet. Han har bestämt sig för att börja om från början i staden Unive – en plats som symboliserar frihet och nya möjligheter. Hans dröm är att bygga upp ett liv där han kan använda sina talanger för att starta en karriär där han hjälper folk. Men framför allt vill han skapa en tillvaro som präglas av stabilitet, vänskap och framtidstro, långt ifrån det han lämnade bakom sig. Fred ser fram emot att knyta nya kontakter och utforska vad livet på Unive har att erbjuda. För honom handlar det om att bevisa för sig själv att han kan lyckas – inte bara i karriären, utan också med att skapa ett hem där han äntligen känner sig helt och hållet fri.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en aktiv spelare som gör allas spelupplevelser så bra som det kan bli.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sitt egna gynnade, att man ska spela så det gynnar en själv och motparterna i RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag bröt mot regeln (Rollspel) att man inte får prata om något som händer i verkligheten när jag hade precis börjat med GTA RP i Unive, då fick jag en tillsägelse av en annan spelare via lokal meddelande och lärde mig att jag inte skulle göra om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) Det är att man dödar eller slåss med andra spelare utan någon vettig anledning & 12-timmars regeln, Att man inte får spela innan 12 timmar efter sin karaktär dog

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har dyslexi så jag stavar inte jättebra, kommer spela så mycket jag hinner utanför mina studier. Har varit medlem (medborgare) förut men var borta ett tag (var på semester) pga problem med datorn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka