Accepterad Marre049 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre049

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marwan

Vad är ditt discord namn? cl44sic

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter John Pär och är 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? modig,vaksam,självständig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: John Pär är 27år och har vuxit upp i en hård miljö där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Han har alltid varit vaksam och haft det svårt att lita på andra som i sin tur gjorde honom självständig. John vill bevisa sitt värde och hitta sin plats antingen om det blir den mjuka eller hårda vägen. I sitt liv har John fått lära sig att ingenting kommer gratis. Han har sett hur snabbt saker kan förändras och hur viktigt det är att alltid vara beredd på det oväntade. Den erfarenheten har format honom till en person som tänker mycket innan han agerar men som samtidigt inte tvekar när ett beslut väl måste tas. Han är inte den som söker konflikter i onödan men han backar heller inte när han blir utmanad eller när någon försöker utnyttja honom. Trots sin hårda yta finns det en sida av John som fortfarande försöker förstå människor och hitta sin plats i samhället. Han vet att världen inte bara handlar om styrka och överlevnad utan också om relationer och förtroende. Problemet är att han har svårt att släppa in folk eftersom han är rädd för att bli sviken igen. Det gör honom ofta ensam men också starkare på sitt eget sätt. I RP situationer skulle John kunna bidra genom att skapa djup och realistiska scenarion där hans bakgrund påverkar hans val. Han är en karaktär som kan hamna i moraliska dilemman där han måste välja mellan den mjuka vägen som handlar om samarbete och tillit eller den hårda vägen där han förlitar sig på sig själv och sin erfarenhet. Detta gör honom flexibel i olika typer av rollspel och ger möjlighet till intressanta interaktioner med andra spelare. John har också en stark vilja att utvecklas. Han nöjer sig inte med att vara som han är idag utan strävar efter att bli bättre både mentalt och fysiskt. Oavsett om det leder honom in i en mer laglig och stabil bana eller en mörkare väg så är hans mål tydligt att hitta sin plats och bevisa att han är värd något i den värld han lever i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? John kan bidra till serverns rp genom att vara aktiv i uppdrag, skapa intressanta situationer och samarbeta med andra . Han kan också bidra genom att vara en pålitlig och vaksam karaktär som reagerar snabbt i svåra situationer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte alltid försöker vinna själv utan istället låter scenen bli bra och realistisk för båda spelarna. Det betyder att man ibland kan acceptera att den andra personen lyckas med sitt mål även om man själv hade kunnat stoppa det. Ett exempel är om du blir rånad i RP och rånaren spelar trovärdigt och har övertag. Då kan du välja att inte spela överdrivet svårt eller omöjligt att råna utan istället spela med i situationen så att rånet faktiskt kan lyckas och scenen blir bra för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot några regler medvetet. Jag försöker alltid följa dem så bra jag kan för att det ska bli en bra RP för alla. Om jag någon gång varit osäker så har jag istället frågat eller kollat reglerna igen så jag inte gör fel. Jag har lärt mig att det är bättre att vara säker innan man agerar än att bara köra på och riskera att förstöra för andra i scenen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM,RDM, OOC, Powergamming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar att spela aktivt och seriöst i RP. Jag försöker alltid hålla mig till reglerna och spela min karaktär på ett realistiskt sätt så att det blir bra scenarion för alla inblandade. Jag tycker om att skapa situationer som känns trovärdiga och som andra spelare kan reagera på, istället för att bara spela för att vinna. Jag har nyligen hoppat av gymnasiet, vilket gör att jag har mer tid nu att lägga på RP och vara aktiv på servern. Det gör att jag kan delta mer regelbundet och bidra till bättre och mer utvecklade scenarion. Jag är också ganska lugn som spelare och försöker alltid samarbeta med andra när det behövs. Om jag är osäker på något i RP så frågar jag hellre än att chansa, eftersom jag tycker det är viktigt att inte förstöra för andra i scenen. Mitt mål är att bidra till servern genom att vara aktiv, skapa bra RP och utveckla min karaktär över tid så att det blir intressanta och roliga situationer för alla.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka