Thete | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Thete

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: Thete

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftersom jag är en aktiv, ansvarstagande och mogen person som alltid försöker hantera olika situationer på ett lugnt, rättvist och professionellt sätt. Jag har lätt för att samarbeta med andra och bemöter alltid spelare med respekt, oavsett vem de är eller vilken situation det gäller. Jag är bra på att lyssna på båda sidor innan jag fattar ett beslut och försöker alltid vara så rättvis som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att de mycket Krim och sen så finns de icke medborgare som förstör rpn på unive men det kommer vi i staff teamet fixa så att det kommer att vara en bra rp mellan dessa 2, jag tycker även att det har kommit mycket med brist på socialt rp som är en viktig grund regel inom rpandet för att vi ska kunna hålla en hög rp nivå och sen om vi pratar om krim rpn så har det börjat kommit med att folk börjar pittas när man ska prata med varandra samt att vissa till och med Vdmar samt Rdmar efter som att sociala rpn börjar att åka neråt sen så har vi fuskare på dena servern som lägger ut montage och som vi tycker e tråkigt bara för att det är en rp server som man kanske inte gillar så betyder inte de att man ska börja fuska och leka tuff och sen lägga utt montage och sen tycka synd om sig själv deta måste vi i staff teamet fixa!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och resten av staffteamet kommer att försöka lösa problemen genom att vara aktiva och samarbeta med varandra. Vi kommer att ta reports så snabbt vi kan, kolla igenom bevis och fatta rättvisa beslut utifrån reglerna. Om någon bryter mot reglerna, till exempel använder VDM/RDM, förstör RP eller fuskar, kommer vi att ge rätt konsekvenser så att spelarna förstår att sådant inte är okej vi kommer också att hjälpa spelare som inte riktigt kan reglerna och förklara hur man ska spela för att få ett bättre socialt RP. Om det är icke-medborgare som bara går in för att förstöra RP kommer vi att agera snabbt så att de inte förstör upplevelsen för andra. Genom att samarbeta och vara aktiva kan vi göra servern roligare och se till att RP-nivån blir bättre för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder för mig att alltid vara lugn, respektfull och rättvis mot alla spelare. Man ska inte låta sina känslor eller sina kompisar påverka besluten, utan alltid följa serverns regler och behandla alla lika. Det är också viktigt att lyssna på båda sidor innan man bestämmer sig och att inte missbruka sina staff-rättigheter.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? I skolan så slutar jag 15:30 varge dag sen så runt 17:00 så kommer jag att gå in och göra staff arbete sen så runt 18:30 ish så kommer jag att äta mat och sen så kommer jag att foltsätta 1-4 timmar och deta kommer att gälla varge dag ifall jag inte är hemma förstås men nu när jag har sommarlåv då så kommer jag att vara jätte aktiv minst 3 timmar inom staff

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på andra servrar som är typ lik dena rpn vi har på Unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka