Redbull02. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

  • Stöd

  • Inget stöd


Resultat kan endast visas efter röstning.

Redbull02.

Medlem
Meddelanden
753
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: redbull02.

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2003

Varför ska just du bli staff? Ja, jag har tidigare varit staff på Unive, vilket har gett mig en god förståelse för hur rollen fungerar och vilka krav som ställs på en staffmedlem. Under min tid som staff lärde jag mig att hantera spelarrapporter, lösa konflikter på ett rättvist sätt och bemöta spelare professionellt även i stressiga situationer. Erfarenheten har också lärt mig vikten av god kommunikation, samarbete

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kommunikationen mellan spelare och staff ibland kan förbättras, särskilt när det gäller att ge tydliga svar eller uppdateringar i olika ärenden. Det kan ibland skapa missförstånd eller frustration hos spelarna

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle bidra genom att vara aktiv, tydlig och tillgänglig när spelare behöver hjälp. Tillsammans med övriga i staffteamet skulle jag arbeta för att förbättra kommunikationen genom att ge tydligare information, svara på frågor så snabbt som möjligt och se till att spelarna känner sig hörda och respekterade

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att vara rättvis, respektfull och opartisk i alla situationer. Man ska kunna skilja personliga åsikter från sina beslut och alltid följa serverns regler och riktlinjer. För mig är professionalism

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera min tid på ett ansvarsfullt sätt och se till att jag har en bra balans mellan staffarbete, RP och mitt privatliv. När jag har möjlighet kommer jag att vara aktiv som staff och hjälpa till där det behövs, samtidigt som jag inte tar på mig mer ansvar än jag kan hantera. På så sätt kan jag hålla en jämn och långsiktig aktivitet

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive under en längre period och har därför fått en god förståelse för serverns regler, community och hur olika situationer hanteras. Den erfarenheten har gett mig en bra grund för att kunna hjälpa andra spelare på ett effektivt sätt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarenhet av att hjälpa spelare, lösa konflikter och hantera situationer på ett lugnt och moget sätt. Även om jag inte skulle ha haft en officiell staffroll tidigare så har jag god förståelse för vad rollen innebär och är beredd att lära mig och utvecklas tillsammans med teamet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
 
+++Rep stor trygghet är o ha han som staff just för va de nått innan gick de alltid och vända sig till Redbull och han va både hård men ärlig när de gällde saker o ting kring regler brott mm
 
-rep ditt sätt att beskriva ditt bemötande i ansökan är ju inte lika verkligt när man satt i support med dig...
 
Tillbaka
Top