theovonskrotnisse
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Wester
Vad är ditt discord namn? theovonskrotnisse
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010
Berätta om din karaktär. Erick Olshon, 24 år gammal, en äkta biker, med motorcyklar som sitt stora intresse,
Med en syster som han älskar och föräldrar som är hans största stöttepelare,
I Stockholm stad där han bor.
Han har en hobby inom innebanndy och motorcyklar.
Fick sitt intresse från hans älskade pappa som också är intresserande i motorcyklar. Han kör på vägen med väldigt höga hastigheter. Han gillar och gå på motorcykelträffer, där hans hjärta brinner rätt. Har på sig en läderjacka med ett strålande leende på hans aniskte.
Bortom motorcyklarna, så har han sina älskade mamma, pappa och en syster.
Erick olshon gillar också att åka på äventyr långt från hem staden.
Erick's dröm är att resa genom Europa på två hjul och fortsätta fördjupa sig i motorcyckelkulturen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan höja min och andras Rp och försöka göra så det blir bra rp scenarion. Jag kan bidra med ett bra rp som kan utveckla servern. Så alla känner sig trygga och välkommna. Alltså kommer jag använda mig av ett seriöst rp som kan utveckla servern!
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska låta andra vina i vissa scenario
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är pratgald och social
Vad är ditt discord namn? theovonskrotnisse
Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010
Berätta om din karaktär. Erick Olshon, 24 år gammal, en äkta biker, med motorcyklar som sitt stora intresse,
Med en syster som han älskar och föräldrar som är hans största stöttepelare,
I Stockholm stad där han bor.
Han har en hobby inom innebanndy och motorcyklar.
Fick sitt intresse från hans älskade pappa som också är intresserande i motorcyklar. Han kör på vägen med väldigt höga hastigheter. Han gillar och gå på motorcykelträffer, där hans hjärta brinner rätt. Har på sig en läderjacka med ett strålande leende på hans aniskte.
Bortom motorcyklarna, så har han sina älskade mamma, pappa och en syster.
Erick olshon gillar också att åka på äventyr långt från hem staden.
Erick's dröm är att resa genom Europa på två hjul och fortsätta fördjupa sig i motorcyckelkulturen.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan höja min och andras Rp och försöka göra så det blir bra rp scenarion. Jag kan bidra med ett bra rp som kan utveckla servern. Så alla känner sig trygga och välkommna. Alltså kommer jag använda mig av ett seriöst rp som kan utveckla servern!
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska låta andra vina i vissa scenario
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är pratgald och social