Nekad theovonskrotnisse | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theovonskrotnisse

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Wester

Vad är ditt discord namn? theovonskrotnisse

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Erick Olson är en 24-årig Stockholmare med ett stort intresse för motorcyklar. Han föddes och växte upp i Stockholm tillsammans med sin familj. Sedan ung ålder har han fascinerats av motorcyklar och spenderar mycket tid på att lära sig och utforska denna hobby. Med sitt tekniska kunnande och passion för motorcyklar har Erick blivit en erfaren förare och mekaniker. Han älskar att tillbringa helgerna med att utforska nya vägar och utföra egen underhållning på sin motorcykel. Erick drömmer om att resa genom Europa på två hjul och fortsätta fördjupa sig i motorcykelkulturen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan höja min och andras Rp och försöka göra så det blir bra rp scenarion. Jag kan bidra med ett bra rp som kan utveckla servern. Så alla känner sig trygga och välkommna. Alltså kommer jag använda mig av ett seriöst rp som kan utveckla servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? låta dig sälj förora ibland

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är pratgald och social

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka