Accepterad 9lazze | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9lazze

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? 9lazze

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jerry Trappsteg och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär en är snäll person, och en väldigt öppen person, min karktär gillar ocskå träffa nya vänner hela tiden alltså social.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jerry kommer ifrån södertälje där han hade det tufft med sin familj eftersom Jerry hållde på med droger men han blev också slagen hemma, han bestämde sig därför att flytta till ett barn hem i unive där han hoppades på att trivas bra. Jerry är en väldigt social person som älskar att trimma bilar och motorcyklar så för att Jerry ska lyckats med sitt liv vill han jobba på autoexperten. Jerry har ljust nu den saab 900 turbo s som han ofta mekar med i garaget, och en dag ska han ta den till elmia och visa upp den. Men det är inte bara det han gör. Han har fått många nya kompisar som han brukar hänga med, dom brukar oftast ta en öl och kolla fotboll, och min favorit öl är Pripps blå och mitt favorit fotbollslag är Tottenham. Men Jerry ska försöka gå vidare och fokusera mer på arbetlivet eftersom det är hans största dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå och rollspel så både jag och motparten har kul när vi rollspelar. Jag kommer följa alla regler samt var snäll mot alla på servern men framförallt alla stats. jag kommer skapa roliga scenarion och kommer alltid spelar för snusförnuft och spela så båda har kul och jag kommer aldrig spela för makt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska vinna alla scenarion varenda gång utan låta andra vinna också. Sen ska man göra så att båda tycker att det är roligt att spela.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? japp jag har brutit en regel en gång vad jag minns och det var att jag spelade på min karaktär efter den hade dött , men jag lärde mig mycket av det och har aldrig gjort om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är att du dödar någon utan anledning, VDM du kör på en person utan anledning, COPBAIT du försöker t.ex få polisen efter dig, Du får inte spela på din karaktär om du har dött. Inte hålla på med kriminella saker om du inte har krimroll.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka