Accepterad theo svensson | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde1337

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402442523/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Svensson

Vad är ditt discord namn? Faze Tegnell#0867

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Theo jag ska snart fylla 21 år gammal jag gillar att spela hockey och åka skridskor jag gillar även att åka slalom jag skulle vilja börja jobba hos poliskåren för jag vill skydda staden från brottslingar jag har två systrar men mina föräldrar dog för ett år sedan men det kommer inte stoppa mig från att skydda invånare jag är glad med livet jag lever. och jag gillar att spela spel och köra bil och gymma det är väldigt roligt

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för unive är en väldigt fin stad den är fylld av snällt folk som jag vill hjälpa jag kommer försöka bidra med allt jag har det vill säga att jag ska skydda alla jag kan från brottslingar jag kommer inte såra eller skada någon utanför jobbet som polis jag kommer bara skada folk när det behövs i jobbet som polis

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? unive är en väldigt bra server det är den enda jag spelar på alla är sjysta mot dem flesta och jag vill kunna hjälpa alla som behöver hjälp på olika sätt t.ex ifall någon är i fara eller behöver hjälp att hitta sin bil så ställer jag gärna upp

Hur hittade du Unive? min kompis spelade på unive i några månader sen började jag och det var en jättebra server det är fortfarande det men jag vill göra allt jag kan för att hjälpa alla som spelar och det var en jättebra server det är fortfarande det men jag vill göra allt jag kan för att hjälpa alla som spelar jag ska hjälpa vänner och sånna jag inte känner

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli så bra som möjligt på RP nästan som en skådespelare jag gillar RP för då kan jag vara mig själv i en egen värld så man slipper vad andra tycker där kan jag vara en egen liten karaktär

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej unive är den enda servern jag spelar på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka