Nekad reald1zzzy | Medlem ansökning [theo svanslos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

reald1zzzy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? reald1zzzzy

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Johansson 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Är väldigt snäll mot andra individer, väldigt mogen individ. Lätt arg.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oscar Johansson föddes och växte upp i en liten stad i Sverige. Han var en nyfiken och modig pojke redan från en tidig ålder. Oscar var känd för sitt rättvisa sinne och sitt engagemang för att hjälpa andra. Redan som barn drömde han om att bli en polis och göra samhället tryggare för alla. Under sin uppväxt var Oscar en aktiv och ansvarsfull individ. Han deltog i skolans olika aktiviteter och visade alltid respekt mot lärare och klasskamrater. Oscar var en ledare bland sina vänner och tog ofta på sig ansvaret att lösa konflikter och se till att alla behandlades rättvist. Oscar intresse för rättvisa och lag och ordning växte med åren. Han började läsa böcker om polisarbete och följde spänt med i nyheterna om brott och hur polisen arbetade för att lösa dem. Ju mer han lärde sig om polisyrket, desto mer övertygad blev han om att det var hans öde att bli en del av den rättvisans armé som polisen representerade. När Oscar gick i tonåren, började han engagera sig i samhällstjänst och volontärarbete. Han deltog i lokala projekt för att stödja utsatta grupper och arbetade hårt för att skapa en tryggare miljö för alla. Hans engagemang och dedikation imponerade på många, och det stod klart att Oscar hade de egenskaper som krävdes för att bli en framgångsrik polis. Efter att ha avslutat gymnasiet bestämde sig Oscar för att följa sin dröm och ansökte till polisutbildningen. Han klarade de fysiska och mentala utmaningarna med bravur och visade att hans beslutsamhet och hängivenhet till polisyrket var starkare än någonsin. Idag, som en blivande polis, ser Oscar fram emot att kunna göra verklig skillnad i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativitet, social rollspel och även lite rolig rp. Vad som menas är att jag gillar att sticka ut, jag kommer verkligen spela för motpartens sida varje gång. Jag vill öka min rollspel nivå så den blir bättre en vad den varit innan. JAG KAN helt enkelt bidra mycket till serverns rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Man kan alltid göra fel men det lär man sig i framtiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, dödar något utan ett bakomliggande scenario, vdm dödar nån med din Bil som ett vapen. Suntförnuft Tänk så relistiskt som möjligt. Fear rp du ska värma om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad

Anledning:
Nytt discord konto. Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka