Nekad theo lindgren0 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo lindgren0

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198404304366/

Ditt Hex-ID: 11000011a777dee

Vad är din discord tagg? Darkie#9961

Vem var det som bannade dig? nizze tror jag

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står att jag har skrivit: melker johansson i twt för jag rpar på att jag och en som heter melker bråkade i skolan när vi va små a å sen så såg jag han skriva i twt jag ba va det är ju han så skriver jag förs å frågar om du vill mötas vill snacka mä dig för jag känner ju han ingame eller min karaktär gör de så jag frågar vad som händer och så a sen börjar han bli kaxig sen blir jag kaxig tillbaka jag skriver lite konstiga grejer i twt som jag absolut inte borde göra och kommer inte göra de för mitt beetende var så jävla dåligt så det är stört jag lovar kommer aldrig göra om det igen och det lovar jag!! för det här är värdens bästa server och jag kommer bevisa att jag kan rpa och jag inte åker på banns som har hänt nu! det kommer jag ändra på å det lovar jag!!!! så a det fick du veta vad som hände! och jag stream snipa inte jag lovar!!!!!! svär visste inte ens att det var en streamer å det lovar jag!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för att jag bättede mej svin dåligt i twt och att jag steam snipade fast jag inte gjorde det men ja kommer absolut inte göra om det och det lovar jag för de jag gjorde var långt ifrån okej å det vet jag. men en sak ska ni veta jag stream snipade absolut inte! för de skulle va de sista jag skulle göra asså jag fattar att ni vill ha så hög rp som möjligt fast jag rpade fan inte bra där skulle kunna göra det så mke bättre av sitationen som möjligt jag kan rpa så mke bättre än var jag gjorde och det kommer inte hända igen! å de lovar jag!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det står att jag har skrivit: melker johansson i twt för jag rpar på att jag och en som heter melker bråkade i skolan när vi va små a å sen så såg jag han skriva i twt jag ba va det är ju han så skriver jag förs å frågar om du vill mötas vill snacka mä dig för jag känner ju han ingame eller min karaktär gör de så jag frågar vad som händer och så a sen börjar han bli kaxig sen blir jag kaxig tillbaka jag skriver lite konstiga grejer i twt som jag absolut inte borde göra och kommer inte göra de för mitt beetende var så jävla dåligt så det är stört jag lovar kommer aldrig göra om det igen och det lovar jag!! för det här är värdens bästa server och jag kommer bevisa att jag kan rpa och jag inte åker på banns som har hänt nu! det kommer jag ändra på å det lovar jag!!!! så a det fick du veta vad som hände! och jag stream snipa inte jag lovar!!!!!! svär visste inte ens att det var en streamer å det lovar jag!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag stream snipade fast jag inte gjorde det å det lovar jag skulle aldrig göra det!! MEN DE VAR BARA för att jag skrev melker johannsson i twt och det var ksk inte dom bästa orden jag skulle ha sagt men men jag skulle kunna göra det på ett bättre sätt så big up till staffsen som bannad mig! helt rätt och det här kommer verkligen inte hända igen så a men jag lovar stream snipade inte lovar! och jag kommer göra på ett bättre sätt nästa gång det kommer hända om det hände men det kommer verkligen inte hända igen! ni kan få specca hur mke ni vill fast de kommer aldrig hända igen lovar!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt skulle inte skrivit olämpliga ord jag skrev i twt till han melker johansson eller va han heter! kommer aldrig hända igen lovar!!!! så a big up till alla support å alla som gör ett svin bra jobb

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaaa som jag har skrivit att aldrig mer stream snipa fast jag aldrig gjorde det men men alla gör misstag men aldrig skriva olämpliga grejer i twt! och jag älskar denna serven tack för mig :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag!

Du skriver att du stream snipade men ändå inte för din karaktär kände Melker när ni var små. Fast den RP:en är ju inte hållbar med tanke på att Melker aldrig träffat dig? Skillnad om ni hade RP:at på det tillsammans men det är ju bara den RP:en från en av personerna, inte båda. Stream snipe är stream snipe. Då går det inte att säga att ni kände varandra i tex dagis när det inte är något som Drobz/Melker rpar på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka