Accepterad theo claesson | Ban Överklagan [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo claesson

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198876738292/

Ditt Hex-ID: 110000136a042f4

Vad är din discord tagg? theoclaesson

Vem var det som bannade dig? Nilsis

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa axeo ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom precis in. Jag gick ut på gården och började snacka med några medlemmar. Sen kom Nico Reyes fram till mig och sa att han ville snacka med mig så vi gick bort en bit, då kom en medlem från mitt gäng upp så alla vi började prata stormning vi gjorde igår på skull devils där vi hoppade fallskärm ner på deras tomt när vi stormade. Jag berättade då att bloods hade stormat samtidigt och att Axeo hade skjutit mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår vad de menar med att jag sa axeo och att det är ooc. Men jag har ingen anning om vad han heter ingame och att jag vaknar upp på sjukhuset och de säger att "axeo sköt dig" sköt dig så var det ingen jag tänkte på. Tänkte det var mer ett tilltalsnamn. Det är absolut inte att jag försöker förstöra för serven när jag sa "axeo" utan det var ett misstag då jag antog att det var så man kalla han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit innan men det var så länge sedan så jag inte minns vad det ens va. Jag har 0 bans de senaste 3+ månaderna och försöker bara bidra med bra och rolig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att säga att någon sköt mig igår för att då undvika denna situation

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har varit på denna serven i ca 2,5 år och såklart vet jag att man inte ska säga ngns discord namn men det var ett misstag som jag inte ens märkte av själv utan det bara slank ut då alla kallar han det. Jag kommer absolut tänka till innan jag säger ngt i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka