Nekad grötish | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Ditt discord namn: grötish

Ditt Hex-ID: steam:1100001425f4c60

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och bann

Vem/vilka tog beslutet? Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? För att vårat gäng bedrev en dålig rp där pittningar förekom men jag personligen skjöt en kille som visades på streamen men jag hade en anledning.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att den killen som skickade in klippet hade blivit beskjuten på när hans bil gick sönder åkte jag fram och hoppade ut och riktade och då sa han ska du skjuta mig nu busunge och då skjöt jag honom för att han kallade mig för busunge när jag hade vapen mot hans huvud. Jag pittade inte eller något liknande det ända jag gjorde var att komma in efter och rikta på honom och sedan skjöt jag honom när han kalla mig för busunge. Jag hade inte ens tänkt skjuta han från början. Jag skulle hota med vapnet bara

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Vet ej staffsen har det

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
kan även ta det i support jag pittade inte eller något liknande jag skulle rikta på honom men då kallade han mig h-unge med ett vapen på sitt huvud.

Jag är ingen problemspelare har 1 bann senaste 3 månaderna så hoppas vi kan lösa detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka