Ej Antagen TheGodfather | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheGodfather

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dani

Ditt discordnamn: .daniloow

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt både på fivem servern och discord servern, jag vill kunna hjälpa folk med de dom behöver hjälp med helt enkelt! Samt hjälpa med att prata med folk i support och ta det vidare med någon som är högre uppsatt än mig i staff teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag vill kolla lite mer på rpn eftersom jag varit med om att folk lallar och ja skickar report men ser ingen ändring och då om jag hade varit med i staff teamet så hade jag kunna kicka eller om det kräv banna personen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker det är viktigt att prata och om man sitter och snackar med andra staffsen så kan man be dom att specca "lallaren" och sen se vad dom tycker och efter det så kan man komma frma till en lösning tillsammans om vad man ska göra

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt med sin staff roll handlar om att upprätthålla ett högt standard av ansvarstagande, kommunikation och engagemang. man ska använda sig av en tydlig förståelse för dina ansvarsområden och arbetsuppgifter och För att kunna leverera på högsta nivå i din professionella roll är det viktigt att också ta hand om ditt eget välmående och hitta en bra balans mellan Unive och privatliv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För att balansera arbete, RP och privatliv är det viktigt att sätta tydliga gränser och planera din tid. Skapa en veckoplan där du avsätter specifika tider för arbete, RP och återhämtning. Prioritera viktiga uppgifter och var effektiv på jobbet så att du kan frigöra tid för andra aktiviteter. Kommunicera tydligt med kollegor och RP-partners om din tillgänglighet, och se till att du tar pauser för att vårda ditt privatliv och din hälsa. Flexibilitet är också viktigt – ibland måste du justera och anpassa dig beroende på oförutsedda händelser. Genom att vara organiserad och sätta gränser kan du skapa en hållbar balans mellan alla dina åtaganden.

Hur länge har du spelat på Unive? aug 14, 2020

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på stationen rp, 24k rp, snöstaden, swedish knights och någon till som jag inte komemr ihåg namnet på

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Ej antagen
Ej utvecklade svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka