Nekad The_op | Medlem ansökning (.ida_.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_op

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liamkingen1

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: förnamn:sven efternamn:lak Ålder:24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag är snäll och lite kaxig och elak.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej min karaktär heter sven lak och rollplayen jag kör med sven lak är lite snäll och lite kaxig i rollplayen så är jag orten och jag tror i framtiden vill jag skaffa en bil och åka runt med mina vänner i bilen och ha roligt med mina vänner och jag har också tänkt på att få ett job på securitas för jag gillar att vakta ställen och såt det va allt tack.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag kanske vill bidra till ett företag med nån men jag vet inte rigtigt än för som jag sa att jag har inte spelat fivem länge bara typ en vecka.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste spela för sin egen vinning, och om man har rpat länge så vet man att spela för sin egna vinning hela tiden är som att köra på en 100k server.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit en regel i unive RP jag har läst noga på reglerna det är därför jag har aldrig brutit en regel och för att jag har inte spelat unive rollplay så länge.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= Du dödar någon utan en grundlig anledning VDM=Du kör på någon dödligt våld med flit.Rasism=säger sig själv snut.förnuft= Det som är realistiskt, Dåligt betende mot tjejer.Mot tjejer=att man snuskar sig och beter sig omogen mot tjejer/tredjepartsmjukvaror= att man använder sig av orealistiska saker som sker i 100k die servers och oftast skjut spel t.ex som custom crosshair, K- filer eller fusk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Hej!

Ändrar du ditt steam namn så det är samma som ditt Discord namn!

Nekad.
Anledning:
Kompletterade inte i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka