Nekad The_op | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_op

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liamkingen1

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sven lak 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, uppmärksamm, loyal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sven Lak och resan till Unive. Jag heter Sven Lak. Jag är 24 år gammal och har alltid känt att jag inte riktigt passat in. Inte i byn jag växte upp i, inte i skolan, inte på något av de där trista jobben jag haft. Men jag visste att det fanns något mer. Något... annat. Det började med ett brev. Inget kuvert, bara ett vikt papper som låg i min jackficka en morgon. "Unive väntar. Ta tåget. Fråga ingen." Det var inte skrivet med bläck, utan något som skimrade svagt – som stjärnstoft. Jag borde ha slängt det. Men något i mig sa att det här var början på något stort. Kanske till och med början på mig. Två dagar senare stod jag på perrong 7B med en ryggsäck, en anteckningsbok och en konstig känsla i magen – något mellan nervositet och nyfikenhet. Tåget kom utan ett ljud, helt tyst, som om det svävade. Dörrarna öppnades. Ingen konduktör. Bara jag och tåget. Resan tog inte lång tid – eller så tog den väldigt lång tid. Jag tappade uppfattningen om allt. När jag klev av var det som att kliva in i en dröm. Unive. Staden såg ut som inget jag sett. Höga torn i mässing och glas, små butiker som svävade några decimeter över marken, och människor klädda i färger jag inte ens visste fanns. Men det var inte bara det som var konstigt – det kändes som att folk visste vem jag var. En pojke på cykel stannade och pekade på mig: "Du är Sven Lak, va? Vi har väntat på dig." Jag log osäkert. "Varför? Vad är det här för plats?" Han ryckte på axlarna. "Du kommer förstå. Snart." Och så trampade han iväg. Så nu är jag här. I Unive. En stad som inte finns på några kartor, men som känns mer verklig än något annat. Jag vet inte varför jag är här, inte än. Men något säger mig att jag har en roll att spela. Kanske är jag inte så vanlig som jag trodde. Kanske är det här början på allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? genom att RP seriöst så alla får den den bästa Rollplayen på unive. Alltså att jag bidrar till en bra RP. Så det blir realistiskt och ser till att alla har en rolig stund på unive Rollplayen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du tillåter din karaktär att förlora, misslyckas eller bli besegrad i vissa situationer, för att göra scenariot mer realistiskt och roligt för alla. Det visar att du förstår att RP handlar om samspel, inte om att alltid vara "bäst" eller "vinna". tex Du spelar en rånare, men istället för att alltid fly, så låter du dig bli tagen av polisen ibland – vilket ger dem en chans att spela ut ett arrest-scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror att alla har bruttit en regel innan jag har gjort det några gånger men man lär sig från sina misstag man har gjort och inte gör samma sak igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att döda någon utan anledning, VDM att använda bilen/fordon som ett vapen utan något, NLR att man inte ska komma ihåg vad som hände efter man har dött ifall inte någon som överlevde påminner dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är lugn och har inte ett behov att vinna. Jag är väldigt bra på RP och vet hur man gör RP på bästa sätt.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka