Nekad The_op | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

The_op

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liamkingen1

Vad är ditt födelsedatum? 7 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sven lak 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll uppmärksamm, kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: sven lak, 23år, växte upp i USA, där det var tufft. Han växte upp i ett område där det var jätte tufft och svårt att överleva det hände mycket runt omkring det var mycket rån. Redan när han var ung så var han i ett kriminellt gäng och smuggling och vapenhandel. Det var väldigt farligt där han borde man behövde alltid var försiktig för att inte bli skjuten eller rånad. När han var ung så lärde han sig att han ska inte tro på nån i hela världen förutom dom som han verkligen älskar eller litar på veldigt mycket. Efter några år i USA och många år i fängelse så tänkte han nej jag kan inte göra så här längre så han tänkte att lämna USA och gå till sverige. Så han lämnade USA men för att komma till svergie behövde han falska papper och kontakter så han gick till flygg platsen sen så försökte han va så normal som vanligt. Och efter några timmar så kom han på planet och då tänkte han på en grej att han har chansen i svergie att bli en god människa ingen kriminell. Efter några timmar så landade han i svergie och då blev han glad för att han ville inte va en kriminell igen. Han hoppade av planet sen var han i flygg platsen och köpte bara en colla och sen så gick han ut ur flygg platsen till fina svergie. Han såg att det var många folk här och nu tänkte han nu ska jag starta om mitt liv till en god människa han tog en taxi utanför flygg platsen han sa till taxi killen att han skulle köra hit då körde han dit och sen gick sven lak ut ur taxi bilen han gick runt lite och tittade vad som fanns och han tyckte att det var fantastiskt. Sen efter några månader så fick han ett jobb på postnord han jobbade varje dag för att få pengar sen efter har jobbat i flera dagar så fick han mycket pengar och tänkte att köpa en bil för att det blir lättare att köra till grejer i stan. Sen jobbade han mer och mer och fick mer och mer pengar och sen så försökte han få jobb på ett annat ställe så han sökte i några månader och sen så fick han jobb på ett nytt ställe han var jätte glad sen efter det så jobbade han och jobbade och hade ett roligt liv som god.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att följa serverns regler och hålla mig till karaktären. Min plan är att spela som en god människa karaktär och skapa en så bra och engagerande spelupplevelse som möjligt för alla spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att fokusera på motpartens framgång i ett scenario innebär att man prioriterar att skapa en rolig och engagerande upplevelse för den andra spelaren, även om det betyder att ens egen karaktär kanske inte når sina mål eller till och med förlorar. Det handlar om att bidra till en levande och intressant berättelse där den andra spelarens karaktär får utrymme att växa, vinna eller övervinna hinder på ett sätt som känns meningsfullt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror att alla har bruttit en regel innan jag har gjort det några gånger men man lär sig från sina misstag man har gjort och inte gör samma sak igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att döda någon utan anledning, VDM att använda bilen/fordon som ett vapen utan något, NLR att man inte ska komma ihåg vad som hände efter man har dött ifall inte någon som överlevde påminner dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är lugn och har inte ett behov att vinna. Jag är väldigt bra på RP och vet hur man gör RP på bästa sätt.

Nekad.
Anledning:
Du får endast skicka in 1 ansökan per 24timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka