Nekad Teodor Tor | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankarn

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016570722/

Ditt Hex-ID: 11000013ef5ef62

Vad är din discord tagg? Ankarn#2145

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har blivit avstängd för ooc.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag råkade prata med min vän om att jag skulle gå in i mina inställningar och ändra en viss inställning. Detta ska man ju såklart inte göra ingame och det var mycket dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän satt i hans bil och diskuterade hur han tänkte färga om den då vi stod i en kö till att göra just det med hans bil. Under det smatalet tänkte jag inte på att vi pratade ingame och jag började prata om att jag skulle ändra en inställning. Jag utgår ifrån att det är därför jag blev avstängd, är det något annat vill jag gärna veta vad det var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban då det var jag som glömde av mig och började tala om saker utanför rollspelt, inne i rollspelet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått tre tidigare, varav två var på 60 minuter vardera. Jag är inte säker på varför jag fick dem då jag var ny, det var första gången / dagen jag spelade. Men jag tror en var för att jag slog på en annan spelare och en annan var för att jag inte roleplayade som man ska, det fattade jag inte då. Men den punkten har jag lärt mig.
Den tredje fick jag för att jag lallade, spelade inte med sunt förnuft, jag försökte sno en ambulans, en annan bil och lite sådant dumt. Saker som aldrig kommer hända igen,
men min överklagan för det godkändes så det behöver vi inte ta här och nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha tänkt på att jag pratade ingame, och inte sagt detaljen med att jag skulle ändra inställningen till min vän.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Detta råkade hända då vi alltid pratar discord annars och jag är van att kunna säga vad som helst, det var ett misstag,
och jag har lärt mig att tänka på vad jag säger och att rollspela hela tiden, då det är syftet.
Jag har lärt mig av mitt felaktiga beteende och jag gör denna överklagan då jag ärligt har lärt mig av att jag gjorde fel och kan lova att det inte kommer att hända igen, då det sista jag vill är att bete mig felaktigt. Jag vill vara en del av communityt och göra rätt för mig.
Jag vill även få fram att jag lovar att jag har lärt mig av att jag gjorde fel, och känner att eftersom att jag har förstått så lär jag mig inte mer av att vänta i flera dagar till, då jag som sagt har lärt mig och vill kunna spela på Unive då jag tycker det är mycket roligt, och nu ännu roligare då vet 100% hur man ska bete sig av alla mina misstag. Jag ser fram emot att kunna spela på unive igen och spela rätt. Hoppas ni har förståelse för detta och litar på mig när jag säger att jag kommer att sköta mig.
Ha en fin dag så länge,
( om det är något annat än det jag nämnt som är anledningen till min avstägning, var snälla berätta för mig vad det var så jag kan hindra det från att uppstå igen, tack )
MVH

Har du läst våra regler? Ja

Tänk igenom ditt misstag, och försök att undvika discord samtal eller ha: push-to-talk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka