Accepterad Sigma | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

babyshak999

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016842645/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efa1595

Vad är din discord tagg? _67king

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: imagetjobree.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Hedgehog valde att banna mig för att jag bug-abusade. Det var verkligen dumt av mig att göra det jag gjorde, och jag fattar helt varför det var fel. Jag ville absolut inte förstöra något för andra, jag tänkte bara inte efter i stunden. Jag har lärt mig av det här och kommer aldrig göra något liknande igen. Jag vill mest visa att jag kan bättre nu och att jag respekterar reglerna fullt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var faktiskt inte ens in-game när det hände. Jag satt och kollade på YouTube, sen såg jag två notiser från Kriminell Botten. Dagen efter, runt 01-tiden, loggade jag in och såg att jag hade blivit bannad. Jag fattar att det säkert berodde på bug-abusen, och jag ångrar verkligen det jag gjorde. Det var onödigt och respektlöst, och jag tar fullt ansvar. Jag vill bara visa att jag har lärt mig av det här och inte kommer göra om något liknande igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, jag fattar varför jag fick den. Jag har förstått mitt misstag och det var dumt av mig. Jag ångrar det och det kommer inte hända igen. Jag vill bara visa att jag kan sköta mig och spela som man ska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort misstag tidigare som lett till bans, men varje gång har jag försökt lära mig något och inte upprepa samma fel igen. Jag vet att min historik inte är perfekt, men jag har försökt bli bättre och ta ansvar för det jag gjort. Det är skillnad på hur jag var då och hur jag tänker nu.

Till exempel blev jag en gång bannad för bugg abuse och RDM, efter att jag råkade dubbelhoppa med en cykel. Jag förstod ganska snabbt att det inte var okej, och sen dess har jag hållt mig borta från allt som liknar buggar eller onödigt våld i RP. Jag har också fått en 30-dagars ban av Valentino, en Discord-ban av Makavelli, och en serverban av Ludde.

Jag har även haft en permanent ban för staff abuse från 320, plus några andra bans från när jag var ny och inte riktigt fattade alla regler. Jag försöker inte bortförklara något, men det var en annan tid då jag inte hade samma koll. Jag förstod inte hur seriöst RP funkar eller vad som förväntas på en riktig server.

Jag är inte stolt över min historik, men jag vill ändå att ni ska veta att jag inte är samma person idag. Jag har växt upp, lärt mig mycket om hur RP ska spelas och hållt mig ifrån problem länge nu. Jag vill bara få visa att jag kan vara en stabil spelare som gör rätt för mig och inte sabbar för någon annan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha buggabusat, det var tvärdumt av mig. Jag borde bara ha legat kvar där och väntat istället. Jag vet att det jag gjorde var fel och jag har lärt mig av det. Nästa gång kmr jag ba ligga kvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kmr inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ye cuh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka