Nekad Telletubbie | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Kinesen#1000

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. ca 5-6 timmar om dagen, såklart mer på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Kört i ca 3 år, medlem i snart 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/bd0c2d3139b45cc5198807b22cf068d9.png Som ni ser har jag ganska många bans. Detta är då jag har fått enormt många felaktiga bans som jag sedan blivit unbannad av via support. Har ej varit bannad på ca ett halv år. Min senaste ingame ban var May 8. Efter det har jag varit blacklistad. Jag har börjat sköta mig nu. Har kört här i ca 1,5 månader nu utan en enda ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vara en bra och tillgänglig servervakt
Rensa på lallare som trots flera chanser och förklaringar inte följer reglerna.
hjälpa folk som är nya till rp, genom att om man väl kickar att skriva vad exakt de gjorde fel utförligt så att de förstår vad de gjorde fel så de förstår och kan hoppa tillbaka till rpandet och lära sig av sina misstag.

underlätta för staffs genom att rensa lallare, ej seriösa rpare och folk som gör regelbrott då det allmänt drar ner rpn nivå på server vilket är tråkigt. Servern har växt enorm på senaste och då vill jag hjälpa till med utveckling och som sagt rensa på lallare och skriva varför de gjorde fel om de är nya till rp så de också får en chans.

hålla koll i områden där jag vet det brukar förekomma mycket lall, skulle vara rättvis, oftast kicka och skriva välutveckla anledningar varför man tex kicka/banna tex någon har /sme dagdrömmer då hade man tex kickat och skrivit, Hej du har blivit kickad för att det räknas som halv ooc att skriva /sme dagdrömmer då du menar att du är AFK hoppas du har lärt dig av ditt misstag gör ej om det. Man skulle ej abusa perms utan använda de till lämpliga saker som att kicka/banna lallare osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Att jag vill kunna hjälpa till och underlätta för staffs genom att rensa lallare, ej seriösa rpare och folk som gör regelbrott då det allmänt drar ner rpn nivå på server vilket är tråkigt. Servern har växt enorm på senaste och då vill jag hjälpa till med utveckling och som sagt rensa på lallare och skriva varför de gjorde fel om de är nya till rp så de också får en chans.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man använder sin roll till något som det ej är till för. Tex revive sig själv i skottlossning när man dog. Banna folk för att det ej ska loota dig osv. Allmänt vara korrupt. EXTRA: Sen jag blev unbannad har jag inte en ända indragen roll, ban osv. har verkligen börjat skjöta mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka