Nekad TeefxLOL | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TeefxLOL

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: TeefxLOL

Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Teefx#9811

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 08:00 - 01:00

Varför ska just du bli servervakt? Det är inte bara ett steg på ansvaret utan förmågan att hjälpa andra spelare som behöver stöd eller kunskaper relativt enkelt. Jag tycker om glädje hos andra spelare som trivs, och jag är alltid beredd att ge en hand och hjälpa en annan spelare som behöver det bästa av min förmåga. Om det främjas till denna position kommer inte bara mitt liv att upplevas, och kunskap om en sådan position kommer att hjälpa mig som hjälper i detta fantastiska samhälle. Men det ger mig också möjligheten att hjälpa nätverket att vara ett roligt och interaktivt samhälle, samtidigt som jag ger min tjänst till andra, så att varje spelare här på Multistaden har den ljusstyrka som de kan närma sig. Jag är en passionerad ung individ som strävar efter att uppnå många stora saker och samtidigt påverka andras liv. Det finns inget mer som gör mig lyckligare än att se någon i lycka. Genom att se staffsen lättnade. Jag är entusiastisk för att hjälpa andra, och även om jag inte är kompetent eller osäker i fråga om ett problem som kan uppstå, jag kommer alltid att hitta en lösning för att säkerställa att personen befinner sig i ett bättre tillstånd än var de ursprungligen var!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli moderator för att jag har alltid tyckt att det var roligt att sköta om en server och jag vill att alla som spelar på serven tycker det är roligt och att ingen är elak mot någon annan. Jag vill absolut inte att folk slutar spela på serven bara för att något dom inte fattar. Så jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.

Är du whitelistad på serven? Såklart

Har du varit bannad på serven förut? Ja men jag har blivit falsebannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte

Nekad.

Om du vill ansöka igen så får du utveckla under punkten *Varför vill du bli servervakt?*

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka