Ej Antagen Liam_konradsso23 | Ansökan till Servervakt [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam_konradsso23

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Konradsson

Vad heter du på discord? gl07421

Vad är ditt Hex:ID https://store.steampowered.com/

Ange ditt födelsedatum 19 April 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag rpar ju som polis. som polis så brukar jag åka ut o patrullera själv men jag brukar också patrullera med andra utav mina kollegor. annars när jag inte är i tjänst så brukar jag åka runt med vänner och chilla kolla om servern funkar bra så inget händer servern någoting.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem nu i unive ungefär i en månad nu tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad en gång och då vart jag bannad för mild fear rp. jag har lärt mig efter det o kommer inte göra om det, jag har tyvärr ingen bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakten bevakar spelare och situationer i realtid, ingriper vid regelbrott som t.ex. powergaming, metagaming, RDM/VDM eller fusk, och kan ge varningar, kicka eller rapportera vidare till administratörer beroende på serverns rutiner. De hjälper även till att lugna konflikter mellan spelare och säkerställer att rollspel hålls på en seriös och korrekt nivå.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på servern för jag gillar att hjälpa till. det gör det roligare att hålla koll på servern när det är roligt att spela. men jag vill bli servervakt på denna server för att jag vill hålla koll så allt fungerar bra och jag vill få bort alla fuskare på denna server för det är ingen vidare o ha fuskare på servern det lovar jag. men jag vill bli servervakt för att hjälpa er som är staffs och kolla så allt fungerar på topp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption handlar om att gynna sig själv eller andra på ett otillåtet sätt. Det kan till exempel vara att skydda vänner från straff, ignorera regelbrott om det passar en själv.

Abuse (maktmissbruk) innebär att servervakten använder sina befogenheter felaktigt eller överdrivet

inte skrivit hex på ansökan

Nekad: du får ansöka om 48 timmar igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka