Inaktuell Tedde | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Vad ska gänget heta? Narcos

Vad heter du i verkligheten? Theodor

Ditt födelsedatum: 22 Oktober 2007

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, brukar vara runt 6 timmar men undantag finns.

Hur många timmar har du på Fivem? Cirka 1100

Berätta om din karaktär: Tedde Ekelund är 20 år gammal och ska fylla 21 i höst. När Tedde var liten så var han rätt så bortskämd och hans föräldrar såg honom som deras gåva från gud. När han skulle börja på Jonstorpsskolan när han var liten så vart han en liten bråkstake och började hamna väldigt mycket i trubbel, hans föräldrar märkte det på honom och bestämde att Tedde skulle gå i privatskolan tills han gick ut tredje klass i gymnasiet. När han hade börjat i den nya klassen så märkte han att eleverna där var mycket mer mogna och han visste redan då att här kunde han inte vara en bråkstake utan här var han tvungen att bete sig. Så Tedde som alla andra satt tyst och jobbade på lektionen och på rasterna så försökte han snacka med så mycket folk som möjligt förhoppningen om att kunna få ett kompisgäng som han kunde vara sig själv med. Redan dem första veckorna träffade han en kille som hette Håkan Lindqvist som var från Täby. Han och Tedde hade skit roligt och spenderade varje dag med varandra. Dem började skaffa en väldigt bra vänskap med varandra och Håkan var lite av dem coola så fler och fler ville hänga med Tedde. Efter cirka två år så hade dem varit med varandra varje dag som dem kunde minnas och en dag när dem kom hem till Håkan efter skolan så berättade han för Tedde att han skulle flytta till Täby för att hans föräldrar har fått ett jobb där och dem trivts helt enkelt bäst där. Tedde blev såklart jätteledsen men han förstod att Håkan inte kunde göra något åt detta val utan sånt är livet deal with it. Håkan och hans familj skulle flytta redan om 14 dagar så Tedde och han bestämde att dem skulle göra allt dem har velat gjort tillsammans men inte vågat. Dem spenderade nästan all deras tid nere på Multiarenan för det var där dem hade mest minnen och där har dem haft mest skratt men även mycket blod, svett och tårar. Flytten kom och Tedde blev såklart helt förkrossad. Denna flytten av Håkans familj var det som var psykiskt sämst för Tedde, hans betyg blev sämre, hans hälsa och hans sociala bit med kompisar. Redan i tidigt ålder i åttan så började Tedde bli lite kriminell för att glömma allt det som hänt. Han sket i skolan och satt sig på ett tåg från Falkenberg till Täby jakten på att hitta Håkan Lindqvist. Han hade ett par kompisar där som han kunde bo hos ett bra tag och han kom även in på Skarpängskolan. När han fick hem pappret med vilka som var i hans klass kollade han och när han läste Håkan Lindqvist brast han ut i skratt och glädjeskrik. Nu äntligen fick han träffa sin bästa kompis och kunna ha kul igen. Dagen var kommen och Tedde skulle gå till sin första dag på Skarpängskolan. Han satt sig ner i klassrummet och där så presenterade läraren Tedde för hela klassen. Det blev jackpot för hon hade placerat honom bredvid Håkan. När läraren hade presenterar honom och sagt hans namn blev Håkan fullt upp av glädje och började nästa skratta. Tedde satt sig bredvid honom och dem började snacka om allt som hänt. Håkan hade haft det minsta lika tufft och började även gå in lite på den kriminella biten. Dem hade det båda tufft speciellt på den ekonomiska biten. Dem bestämde sig för att göra lite ärenden för folk att ta vissa varor från punkt A till punkt B så fick dem en stabil inkomst för vanliga 14 åringar. Föräldrar i Täby och andra folk började få misstankar om att dem två gjorde något och dem fick problem med soc. Nu har dem växt upp tillsammans och dem gillar bilar, främst Saab (såklart) och dem är trevliga mot folk och visar respekt till folk så länge dem visar det tillbaka. När dem inte får respekt ger dem ingen respekt.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Därför att jag vill att gäng rpn ska bli bättre och att gängen ska ha något gäng att faktiskt ta efter så att de kan få inspiration ifrån. Sen så tycker jag att det är roligt när rpn faktiskt går framåt och det tycker jag att jag faktiskt bidrar till. så jag vill starta det här gänget för att jag vill åka mc men sen faktiskt testa på att vara boss och vara som någon slags idol för de andra gängen på hur man gör scenarion och att skjuta faktiskt inte löser alla problem utan att man kan snacka om de istället för att lösa det med våld. Sen så vill jag få mcn att synas igen vilket man kan se i vissa delar av Sverige att det faktiskt är mcn som styr det mesta och syns och hörs mest men inte på det kriminella sättet utan att de finns där bara. Sen så vill jag oxå få ut mer droger i stan så att folk kan rpa mer på det och ta droger då det faktiskt är ganska vanligt att folk tar droger och jag vill faktiskt få fram det sociala rpt där man går fram till andra gäng och man ger de produkterna så får de sälja de vidare. så jag vill ha mer social rp.

Har du några med dig från start med gänget? Yes jag har väl typ 3-4 personer om inte fler.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Gänget i staden ska ha som rollen att vara som en idol för andra gäng då det här är ett gäng som faktiskt ni kommer att dela ut till personer ni känner kan sköta sig och rpa riktigt bra. Sen så är det ett fint gäng vilket är ett socialt gäng och vi ska synas lite här och där i staden på sjukhuset och klubbar osv. men sen så ska vi hålla på med olagliga saker när folk inte ser kanske inte råna banker och annat med hålla drogställen sälja droger få ut det till gäng som sen kan sälja vidare det till gatan. Vi kan arbeta som vakter och vakta klubbar och annat för att få betalt vi kan sälja vapen till andra gäng och faktiskt hyra ut våra lokaler vi har till folk osv för att få in pengar så att vi kan expandera våran affär. Sen så ska vi helst inte vara det gänget som åker runt och skjuter mot folk utan vi ska max bära knogjärn och annat men när folk väl börjar gå på oss så ska vi slå till hårt för att få respekt så att de aldrig gör något sådant igen. Sen så ska vi vara hårda så att folk har respekt mot oss.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har flera erfarenheter jag har varit gängboss i tre gäng sedan varit med i 6 andra, nästan intill 1000 timmar på krim rp.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Rollen som boss är jag ju högsta hönset där, alla ska lyssna på mig först och sen på vice men alla kommer att få tala då en är lite som i riksdagen alla får rösta om vad de vill göra i vissa scenarion. Men det är fortfarande jag som bestämmer, sen så är det mig de ska lyssna på jag bestämmer vad vi ska göra i vissa situationer. Rollen som boss innebär oxå att jag ska har koll på mina medlemmar så att de sköter sig och för en bra rp till servern och att de faktiskt inte gör en massa tokiga saker. Bossen ska vara hård men bestämd så att alla lyssnar på han det kan t.ex vara att han slår sina medlemmar eller gör något annat mot de så att de sköter sig. Sen för att gänget ska vara kvar länge och aktivt så kommer han att hitta på en massa saker som de kan göra t.ex uppdrag till var och en person så att de inte blir uttråkade och börjar att skjuta mot folk. De uppdragen kan t.ex vara att de ska vakta någon klubb eller att de ska plocka en massa knark till företaget eller att de ska åka och spana vid en massa andra gäng eller helt enkelt bara vara på stan och synas där. En boss ska vara som jag nämnt tidigare väldigt hård men rättvis och göra saker för gänget. Men om man tänker ooc så ska bossen vara mogen han ska kunna mycket inom rp sen så ska han även inte göra några fel och han ska även tänka på vilka han tar med i gänget.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag som gängboss har ett stort ansvar att få de andra personernas rp att höjas de andra behöver inte vara superbra på att rpa men de måste förstå grunderna för att kunna förbättras. Så jag kommer att ta in personer som är vettiga och kan grunderna och faktiskt vill lära sig att rpa bättre och att de inte ska ha de dåliga vanorna att skjuta först och fråga. Det ska vara fråga först och sen i värsta fall skjuta sen. Så jag vill ha personer som inte rpar för vapen och pengar utan att de rpa för att få till bra scenarion som jag skrev under. Det jag vill uppnå med att vara boss är att gänget ska ha den bästa rp nivån på servern det är mitt mål sen så måste såklart mina medlemmar ha en bra rp nivå redan innan men vi ska utvecklas tillsammans och föra en rolig och bra rp. Så jag kommer att ha stenkoll på mina medlemmar och gör de grova fel så kommer jag att sparka de och de kommer inte att få komma tillbaka. Sen tycker jag att jag redan har besvarat den här frågan i övriga frågor.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut
Som jag sagt så vill jag inte sträva efter personrån och såna små saker utan jag vill hellre planera stora saker som kan ta mer än en vecka att planera. Men vi säger ett personrån:

Man ska aldrig bära något tyngre än en pistol, så länge det inte är under stora scenarion som är planerade. Man följer efter personen med 2 bilar och håller sig nära tills man kommer till ett ställe där folk inte brukar vara. När man har anlänt till ett bra ställe så ska man köra upp till bilen på var sin sida och dra upp sin pistol. Då stannar personen och vi säger att vi tar hans telefon (Inte komradio, då jag anser att det inte finns någon jävla komradio) Sedan för vi han till en plats där absolut ingen är och försöker pressa han på information, sedan tar vi hans grejer och lämnar kvar honom på stället så får han ta dig hem själv.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag har som sagt varit boss över tre andra gäng så jag har bra koll på hur man skjöter ett gäng. Jag kommer försöka ha möten varje dag men även kolla med staffsen hur dem tycker jag och mina medlemmar har betett sig om rpen har varit hög/låg.

Hur hanterar du kritik? Jag tar kritik som något jag måste jobba på eller någon annan som är med i gänget. När jag får kritik så kommer jag att ta åt mig utav det men då måste personen säga vad vi gör för fel osv det fungerar inte att han kallar oss dumma i huvet eller något. Så jag kommer att ta kritik som är seriös och personen som ger kritik vet vad han pratar om sen så vill nog alla bli bättre på att rpa. Så jag kommer att ta alla tips och annat jag kan för att bli så bra jag kan. Men jag vill bra kritik oxå med sånt man jag jobba med och vad man gör bra så att man kan fortsätta med det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope!

Har du läst våra Regler? Ajämen!

Senast ändrad:
bra ansökan, Tedde har otriligt bra rp, och vet hur man rp. Om det är ett gäng som kommer att sköta sig som fan i server är det ryska maffian. Han har ägt ryska maffian och han vet exat hur han ska rpa som det. Star +rep av mig

Tillbaka