Nekad Tedde. | Ban Överklagan [razzw_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Ditt Hex-ID: steam:110000134727f93

Vad är din discord tagg? teddde.

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de fick ett klipp där jag skotta mot en bil. På klippet så kommer det en bil inrullandes och 30 sekunder tidigare var det en likadan bil som hoppade ut och skotta mot oss. Förstår att de ser dåligt ut på klippet och det var dumt av mig att inte klippa från min synvinkel för då hade bannen aldrig skett.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var och sköt mot ett gäng som hade hoppat ut ur deras bil och riktat mot oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är i grunden en felaktig ban men jag förstår 100% staffs sida av banen. De fick in ett klipp och på klippet så ser det väldigt fel ut och man ser inte hur scenariot faktiskt var. Jag hade tyvärr inget på när skottlossning började så därav förstår jag helt och hållet varför staffsen valde att banna mig. Jag förstår även nu i efterhand att bara för det är ett exakt likadan bil så ska man inte skjuta direkt men i stunden så tog jag fel beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde för snabbt i stan, nu kör jag alltid med sunt förnuft och en rimlig hastighet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns två saker, antingen ta klipp från min synvinkel eller så hade jag helt enkelt inte kunnat skjuta mot bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som staffsen sa i support innan de la banen att om jag är i ett skottscenario så ska jag alltid klippa för då hade sådanahär saker inte skett och allt hade blivit enklare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka