Accepterad dippan | Ban Överklagan [razzw_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dippan

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199257825150/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d572f7e

Vad är din discord tagg? dippwhipp

Vem var det som bannade dig? razz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-08 203930.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det jag gjorde var inte bra och jag tänkte mig inte iför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina kompisar skulle råna koks och sälja det till andra gäng, det var dålig timing att han skulle vara där som skjöt mot mig kvällen innan jag blev bannad, sedan så såg vi block 55 och han som satt på block 55 el cykeln skjöt mot mig kvällen innan jag blev bannad, så jag prata med han i typ 10 sekunder sen hoppa jag ut och sa hoppa av för att jag skulle råna alla som var där och tog honom för att jag såg han som mest farligaste. efter så blev de skottlossning hans kompis "hörde" tydligen inte att 4 personer skjuter på vägen. han åker tillbaka till sin kompis och säger att dom blir skjutna på. mina kompisar åkte upp på en kulle och jag följer efter men jag tog en annan sida av kullen som var mycket mindre för att jag körde en sport bil. jag krockade inte eller va i luften mer än 1 sekund. vi lyckas bena grabben som skjöt mot oss för att råna han men han dog. då åkte vi tillbaka till hans kompis och skulle råna han för att jag såg han när jag hoppade ut på den andra grabben, men för mitt perspektiv så såg det ut som att han skulle skjuta så jag hoppade ut och skjöt mot han, han fear RP sönder. 5 vapen mot hans huvud och han säger nej tänker inte ta upp mina händer, käften busunge i mer än 3 minuter osv. lite efter så fick vi hans vapen och han hoppar support jag får ban i 12 dagar + 2 krim varningar och han gjorde grov fear rp och sunt förnuft han fick 1 krim varning för de. jag eller mina kompisar fick inte ens prata klart innan dom drog bort oss från supp o bannade mig i 12 dagar för de där. De tog hans sida direkt och försökte inte ens att förstå mitt perspektiv i scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt men jag tycker ändå att bannen var lite överdriven.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag är grön spelare och har fått 1 ban tidigare för VDM vid piren för typ mer än 1 år sedan och har aldrig gjort regel brott tills den dagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka mig för och att prata lite mer med han som jag skulle råna, jag hade inte behövt köra upp på kullen med min sport bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig ifrån min ban, jag kommer dubbel tänka om det jag kommer att göra i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag, och jag respekterar om jag blir nekad på överklagelsen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka