Accepterad Leon | Ban Överklagan [razzw_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: steam:110000140be8421

Vad är din discord tagg? Leon KV

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-03 182657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? enligt dom var det shoot on sight och sen bytte dom till brist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad så satt jag i min bil i gs och var i senario då får jag notis och hoppar supp dom säger att jag gjorde shoot on sight men jag pratar ett tag och dom byter till en annan ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag inte gjort de dom sa så efter de tar dom fram klipp från när dom varken rpar på skador eller bryr sig ett skit om sitt liv när jag hoppar ut för dom flyger rundor med sin bil i lufften och jag hoppar ut och skriker ut ur bilen ut ut ut han varken rpar på skador eller vill göra ett senario med oss. Jag väljer då att skjuta 2 skott mot deras däck som dom i supp sa att jag inte gjorde men dom kolla loggs och de gjorde jag så jag försökte skapa ett senario av de som dom inte säger att jag gör. Sedan på de sista tredje skottet så träffar jag han och han avlider på plats.
Efter ett tag så hoppar han support och vi pratar om det och de resulterade i en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aa för att jag tog en i th framifrån pwg som inte var meningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skjuta huvud och försökt prata mer men han körde så jag hade inte chansen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara mer social och inte skjuta huvud bara för att han åkte iväg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tycker att du förklarar dig bra, och jag kan 100% sätta mig i din sits och se det från dina ögon.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka