Accepterad Leon | Beslut Överklagan [razzw_. + darree3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Ditt discord namn: Leon KV

Ditt Hex-ID: 110000140be8421

Vad för typ av beslut gäller det? Krim varning 2 på 30 dagar ban i 7 dagar för något jag inte gjorde

Vem/vilka tog beslutet? Razz

Varför tror du själv att beslutet togs? Ingen aning dom tog in mig för shoot on sight och sen så prata vi om ett klipp som en hade skickats in.

Hur är beslutet felaktigt? Klippet som visades på när han fear rpa och sedan powergamea för att inte bli kidnappad. Jag skrek klart och tydligt ut ut bilen när han flög och stuttsa med bilen och så sa jag ut ut ut ut han kör iväg så jag sköt däck 2 skott för att han inte stannar så jag kan göra ett kidnappsenario Han sköt även tidigare idag på mig så har all rätt att göra detta. Vi har krig och han har skjutit utan att prata mot mig tidigare typ ca 1 timme vi båda var påväg till samma prio och jag fick min chans att hoppa ut och göra senario då han som sagt flög upp i luften sedan så döda jag han efter att han åkt iväg långt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lDkykJnw4edRrjXHD?invite=cr-MSx6TDcsMTU3Njk3NTA&v=76

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tycker det var lite fel från båda sidorna, däremot är det svårt att bedöma hans fear rp då han gasar samtidigt som du riktar. Dels hör man hur personer i bakgrunden säger "ta honom, ta honom", där vi ansåg att det troligtvis la en press/motivering till att du ska rikta på honom (till exempel om dem som sa det kan ha varit i en skottlossning mot honom precis i området). Så jag och darre har beslutat om att vi kommer acceptera din beslut överklagan och ta bort din varning du fått, då scenariot var ganska så skumt.

Din beslut överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka