Accepterad Tedde. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840184723/

Ditt Hex-ID: steam:110000134727f93

Vad är din discord tagg? teddde.

Vem var det som bannade dig? LiamSwe

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de tycker de var brist på social rp, har diskuterat med staffs i support och de vägrar ändra sitt beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick banen idag, satt och kollade cs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 110% en felkaktig ban. Vi hade fått information om att en person som är med i DTV som vi har fullt gängkrig mot skulle komma med en vit lambo och malmö tröja på sig förbi vårt hus. Sedan kommer det en vit lambo utanför huset, ser även genom framrutan som inte är tonad att det är en malmö tröja. Jag väljer att hoppa ut på honom och rikta då vi som sagt har gängkrig och de rånar oss så fort de får chansen. Vi sköt inte heller honom direkt utan kidnappade honom och gjorde ett socialt scenario där vi använde oss utav socialRP, vi sköt inte ett skott och vi lät han gå efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en ban för sunt förnuft när jag körde för snabbt i staden, nu kör jag alltid lugn och rimlig hastighet och stannar mot rött.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat låtsas vara vän med han och sen hoppat ut, men de hade inte spelat så stor roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer vara mycket mer noggran och prata med alla innan jag gör något så inte detta händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka