Accepterad Polska tareq | Ban Överklagan [ledning]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polska tareq

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/JALLADAAAAAAAAA/

Ditt Hex-ID: steam:110000169398ddf

Vad är din discord tagg? po7l

Vem var det som bannade dig? zyphe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-14 123852.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag åkte runt med en från kartellen när jag själv är med i athenas och sköt mot dtv å han som körde bilen åkte runt å hoppade ut hela tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag träffade min polare som ja känt länge både utanför och inuti unive så ja hoppar in i hans bil och vi börjar prata, sen pratar vi med en vi känner från dtv och tycker att de vore ganska dålig rp om vi bara stog å prata med han som han vore vår polare eftersom vi har krig, så vi väljer att vi ska jaga honom, han hoppar då ut och börjar skjuta mot vår bil och vi skjuter tillbaka, sedan benade vi honom och åkte fram till han, då säger min polare att vi inte ska kidnappa honom men vi börjar tveka och funderar på att göra de ändå, men plötsligt kommer polisen och båda parterna behöver ta ner vapnena så de blev ingen kidnappning ändå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var inte en felaktig ban, de var mitt fel att jag valde att åka runt med min polare vilket gjorde att vi sköt mot dtv tillsammans men krigsföring ur bil kunde jag inte göra något åt då jag inte körde bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg mina bans förutom den senaste vilket var "rpar ej på skador" och den har jag tagit väldigt mycket lärdom av och visat att ja lär mig av mina misstag, jag vill nu komma tillbaka lite innan bannen är klar och visa att ja kan lära mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte rullat med min polare som var med i ett annat gäng och jag skulle säga till min polare att vi skulle kidnappa honom å göra ett roligt scenario istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som med dom bansen jag har fått så har de aldrig upprepats efter, lär mig mycket av mina bans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka