Tedde | Ansökan till staff "Flerryberry"

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tedde.

Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
9
Användarnamn: Tedde

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad heter du på discord? ♕ Teddeツ ♕#8207

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar på morgonen sedan går jag ut och är med kompisar kommer in på kvällen och spelar till typ 02! Om det är tråkigt väder spelar jag hela dagen. Kan också spela hela dagarna även fast det är fint väder! :)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle banna folk som inte sköter sig och gå på många reports! Kommer även vara aktiv på discord med öppna pm och svara snabbt! Jag skulle också specca många scenarion så det inte blir några problem! Kommer även läsa forumet och svara på support då jag märker att det är många som skriver och vill ha hjälp! <3

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej det har jag inte! Men skulle göra vad som helst för att bli det! <3 :)

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag kan man väl säga, jag är just nu servervakt på servern och kickar många folk, ser många reports och önskar bara att jag hade kunnat gå på dem :)

Vad kan du om skripts? Jag kan inget...! <3 :)

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för att göra servern en rolig, trevlig och seriös rp! Jag vill göra så att Multistaden är en trygg plats för alla och en plats där man kan ha kul! :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server, men ifall jag börjar på någon annan så är jag absolut redo för att sluta spela på den för Multistaden är bäst! <3 :)

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja absolut! Det hjälper inte att tjata utan dem läser när dem har tid! <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka