Antagen vigge8309 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vigge8309

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot Öberg

Ditt discordnamn: Vigge8309

Ange ditt födelsedatum 22 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att vara med och kunna påverka Servern. Underlätta jobbet för mina kollegor och staff. Jag har kört på Unive förra året under en period på 7månader där jag var blandannat polis, sjukvårdare, brandman och gängboss och uppskattar verkligen servern. Jag kör i snitt 4-10 timmar varje dag. Jag gillar att hjälpa till folk och allt finnas till hjälp till personer. Jag är en engagerad kille på 15 år som verkligen brinner för admistrativt arbete och är duktig på detta. Är kompetent och har verkligen tiden och intresset för att detta jobb kommer att underlätta för oss alla i staff teamet. Jag har även haft en egen server under tiden jag sagt upp mina roller på unive, och haft den aktiv i ungefär 6månader. Därav har jag fått mycket erfarenhet och förmåga till gemenskap och hantering på en rp server. Som sagt har jag även varit helper innan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att support teamet inte alltid är det effektivaste samt reports ingame. Jag som spelare på unive vittnar ofta om folk som pratar halv ooc ingame och lallar runt vilket jag har som önskan att få ett stop på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Detta kommer jag vara med och bidra genom att Specca ofta, svara reports samt ta folk i support. Jag har inga problem när det kommer till att ta jobbigare ärenden med individer som det kan handla om att ge ut konsekvenser. Kommer vara aktiv som staff minst 2-3 timmar varje dag.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag kommer att agera i en lugn ton samt hålla mig proffsionel. Det betyder då att jag kommer alltid ta ärenden på bästa sett, prata alltid från båda sidor och om jag inte känner mig riktigt 100% så tar jag hjälp från en kollega. Kommer alltid utgöra rättvisa och aldrig begå någon korruption. Komemr hålla mig i en lugn ton så att det blir lätt och effektivt att prata med mig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker att jag kommer att försöka balansera min rp med min rp och mitt staffarbete. Kommer självklart sitta mer med staffarbete.

Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 3månader ungefär varav en paus på 8 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Varit innan helper och haft en egen server där jag lärt mig väldigt mycket och kan utföra staffarbete på egenhand utan problem.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Skulle inte vilja jobba med jobb och event /Har tagit lite inspo från min förra staff ansökan :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka