Ej Antagen AlanGrzelak2009 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlanGrzelak2009

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
215
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Alan

Ditt discordnamn: egyalanex2009

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle passa bra som staff eftersom jag har mycket erfarenhet inom RP och har bra koll på reglerna.Jag kommer vara väldigt aktiv och kommer lägga rpn lite åt sidan för att fokusera på staff arbete ändast. Jag kommer ta den tid det tar i ärende och speccandet. Jag är aktiv jag spelar varje dag så fort jag är hemma.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är för många som lallar eller har en låg rp nivå. Det som jag inte tycker fungerar i unive är vdm alltså folk använder deras fordon som ett vapen HELA tiden. Jag tycker att det är en del fel i krimrpen asså brist på social rp samt när dom
c loggar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag men teamet jobbar som en team och specca skottlossningar samt andra kriminella scenarion.Ser man ett en person kommer upp mot höga siffror i shootinglogs och ofta syns till vid skottlossningar kan man prata med denna personen. kolla så att det blir en social rp samt en hög rp nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska vara trevlig mot dom nya samt dom gamla spelare och ta reports snabbt så att spelarna blir glada. Man ska inte abusea de perms man fått. Man ska vara ett gott exempel och inte vara en staff som kan sitta och lallar i situationer oavsett tidpunkt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer att vara aktiv varje da förutom dom dagarna min mamma skulle, vill att jag ska göra något så typ 3-4 kanske 5 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? från 30 December 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? det du sätter mig på kommer jag att vilja lära mig och göra allt jag kan för att det ska bli så bra så möjligt

Trevlig och duktig grabb som är aktiv, minns att gjorde ett bra jobb vad jag kunde se sist han va staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka