Accepterad Taze | Chef-jobb ansökan [RTJ] [Jyazz][ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Neo

Vad heter du på discord? Taze_TazerTazer#0059

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 500h+

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet igenom att ha mycket anställda som är kunniga inom yrket och vill bli ännu mer. och med dessa personer så kommer vi tillsammans kunna utveckla rpn runt allt som tillhör jobbet tex om nån skickar larm så kommer de alltid att finnas grupper som åker på larmen beroende på vilken prio larmet liger på. Kommer även fokusera på social rp för att kunna få in mer intressen till jobbet och omgivningen inom gruppen vi är i. Och framtids planerna kommer fortsätta komma in nytt av.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan chefs menyn och hur hela jobbets helhet fungerar och går ut på. Jag kan alla räddning tjänstens prio larm. Och jag har tidigare varit insatt inom polis då jag har lärt mig alla grund lagar inom alla blå ljus yrken. Jag vet även hur radior och sånna saker fungerar bland annat. Kan även inom ambulans också ifall man kommer till en plats där de har varit en aktiv explotion där många är skadade. Är även bra inom /me och /sme samt /e emotes för vissa uppdrag som gör så de blir en bättre upplevlse för alla.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag och så länge det behövs

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka